Lemon Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har da trålet Grønlands gater alene på nattestid før. Jeg ler av fare. Leste om en kar i Oslo som hadde "overfallsvoldtatt" over 50 jenter..han sykla opp ved siden av dem og KASTA seg av sykkelen oppå dem. Det hadde vært litt epic å se egentlig. Fy faen, da hadde jeg blitt griseforbanna. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvorfor snakker dere om meg her? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ja, tenk å søle til klærne dine med den møkkete grønnlandsgrusen! Hvorfor snakker dere om meg her? Too late, spøken har allerede blitt tatt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Hvorfor snakker dere om meg her? Fordi du er dritkjip og vurderer å ditche. Hvem skal jeg liksom være overstadig beruset med nå? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Er Vowels som er den negative! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hva er adressa? Skal oppsøkes og tvinges med! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Da får du i såfall droppe Vowels. La oss være realistiske: 20 forumnerder (jenter inkludert) > 1 forumnerd. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Da klarte jeg endelig å overtale mamma til å kjøre meg til togstasjonen etter jobb i morgen! Prøvd å få med ei venninne, men ho tørte ikke. Når spiser vi? Foreldrene mine vil ha meg heim før de drar på ferie i morra Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Prøvd å få med ei venninne, men ho tørte ikke. La hun snakke med meg, så kan jeg overtale hu. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ble det mat på Fridays til slutt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg er med, men tviler å at jeg rekker selve fotballen, siden jeg har et annet ærend i Oslo sånn ca. da. Men mat og eventuelt litt alkohyler etter det er jeg så absolutt med på. Er det mulig å ta ut penger i en bank hvis en bare fremviser legitimasjon? Er fremdeles stuck uten bankort i enda noen dager. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Ble det mat på Fridays til slutt? Peppes! Jeg er med, men tviler å at jeg rekker selve fotballen, siden jeg har et annet ærend i Oslo sånn ca. da. Men mat og eventuelt litt alkohyler etter det er jeg så absolutt med på. Er det mulig å ta ut penger i en bank hvis en bare fremviser legitimasjon? Er fremdeles stuck uten bankort i enda noen dager. Hvis du går i riktig bank, så. Hvilken har du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvis du går i riktig bank, så. Hvilken har du? Har DNB, så regner med at jeg burde klare å finne en fillial et sted i Oslo. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Oh, Peppes min Peppes. Da blir det matgomling med skumle, ukjente mennesker på meg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Hvis du går i riktig bank, så. Hvilken har du? Har DNB, så regner med at jeg burde klare å finne en fillial et sted i Oslo. Da kan du stikke innom et hvilket som helst postkontor, vet du. Oh, Peppes min Peppes. Da blir det matgomling med skumle, ukjente mennesker på meg. Score! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Samme for meg, jeg er ikke her for matens skyld. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Mulig det er pilsen som prater, men jeg har begynt å glede meg veldig til det her. Lenge siden jeg var på et fullblods forumtreff. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Planen er å sitte på Peppes utover kvelden? I så fall hvilken? :--D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå