Paisley Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 For å fylle opp kvoten med kvalitetssterke fotballspillere melder jeg min interesse og slenger meg på Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 For å unngå at det blir en pølsefest, krever jeg at flere jenter blir tvunget med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tja, hvorfor ikke? Var egentlig planlagt noe for fotballdelen av forumet nå, men de kan evt slå seg ned her. Ellers kan det bli to treff. Jeg er med i alle fall! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Send de hit! Slikt hører hjemme under Sosialt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg har skrevet i tråden i fotballdelen. Egentlig var fotballtreffet planlagt å bli en turnering mellom de store lagene i England. Etter veldig ujevn påmelding ble det nærmere at man bare har en fotballcup. Ettersom jeg tror nivået er ganske forskjellig på fotballdelen og her tenker jeg på at fotballdelen fortsatt holder på sitt opplegg, men at de gjerne kan kaste seg på her og, slik som jeg gjør. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 b-real har skitne tanker... Nei nå må du gi deg =((((( Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg har skrevet i tråden i fotballdelen. Egentlig var fotballtreffet planlagt å bli en turnering mellom de store lagene i England. Etter veldig ujevn påmelding ble det nærmere at man bare har en fotballcup. Ettersom jeg tror nivået er ganske forskjellig på fotballdelen og her tenker jeg på at fotballdelen fortsatt holder på sitt opplegg, men at de gjerne kan kaste seg på her og, slik som jeg gjør. Det høres flott ut! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Jeg er litt usikker på om jeg kan eller ikke. Er mye som skjer den helgen. Men om jeg er ledig er jeg lett med! edit: Ettermiddag/kveld på fredag eller dagtid på lørdag. Må nok skvise det her inn mellom eksamen, fest og jobb. Endret 1. juni 2011 av MrBjoern Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (Jeg håper inderlig på at noen andre kan veien, for jeg er a) clueless og b) retningsblind.) Vi kan slå oss sammen om du også tar toget fra mjøndalen dagen det her blir på. Så får vi fiske inn noen som kan møte oss på oslo s, eller toget. Det er virkelig sykt hvor lite lokalgeografi jeg kan i oslo, selv etter å ha bodd der i 2år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Om man først vil kommer man seg opp dit. Hvor raskt her en annen side av saken. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 (Jeg håper inderlig på at noen andre kan veien, for jeg er a) clueless og b) retningsblind.) Vi kan slå oss sammen om du også tar toget fra mjøndalen dagen det her blir på. Så får vi fiske inn noen som kan møte oss på oslo s, eller toget. Det er virkelig sykt hvor lite lokalgeografi jeg kan i oslo, selv etter å ha bodd der i 2år. Høres bra ut! Ja, jeg er håpløs, jeg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Er ikke så vanskelig å finne veien opp dit. Det er snakk om de fotballbanene det pleier å være Norwaycup på, right? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hm, høres moro ut selv om jeg alltid har foraktet fotball Lemme think about it! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (Jeg håper inderlig på at noen andre kan veien, for jeg er a) clueless og b) retningsblind.) Vi kan slå oss sammen om du også tar toget fra mjøndalen dagen det her blir på. Så får vi fiske inn noen som kan møte oss på oslo s, eller toget. Det er virkelig sykt hvor lite lokalgeografi jeg kan i oslo, selv etter å ha bodd der i 2år. Høres bra ut! Ja, jeg er håpløs, jeg. Hvis det funker for meg den helga, kan jeg godt leke guide. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Mamma vil ikke la meg dra Okei da, jeg lyver. Fikk litt lyst, men når på dagen er det snakk om? Jeg jobber helt sikkert, også blir jeg ikke 20 før august, så får ikke blitt med ut isåfall. Og ja, jeg også suger i fotball Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Hvis det funker for meg den helga, kan jeg godt leke guide. Ååh, jaa! Mamma vil ikke la meg dra Okei da, jeg lyver. Fikk litt lyst, men når på dagen er det snakk om? Jeg jobber helt sikkert, også blir jeg ikke 20 før august, så får ikke blitt med ut isåfall. Og ja, jeg også suger i fotball For min del håper jeg lørdag ettermiddag/kveld passer for folk, for jeg har jobb til halv seks på fredag og til halv tre på lørdag. Hm, høres moro ut selv om jeg alltid har foraktet fotball Lemme think about it! Hei, jeg har ikke noe godt forhold til fotball selv, men dette blir jo mer en sosial greie - også er det ikke obligatorisk å være med å spille. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Nei du sier jo noe der. Jeg er jo flink til å drikke øl! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå