Deadringer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Fordi du elsker meg? Ja? Ja, det sier jo seg selv, men det aleine forklarer ikke hvorfor det var på telefonen min. Kan det være jeg fikk det da du/jonas inviterte meg til pilsinga i fjor med petter og fyllekim? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har en mistanke om det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg foreslår at vi spiller på kunstgresset. Med all nedbøren som har kommet i dag, samt det som kommer i kveld vil det bare være dammer på banen. Vil ikke gå an å spille. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg anbefaler at vi går til innskaffelse av flere forumjenter, så kan de ha gjørmebrytning isteden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Støttes også. Pauseunderholdning! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det virket svært festlig faktisk. Alltid hatt lyst å oppleve det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg og Vowels har skiftet status til UNCONFIRMED. Vi lar Fernet Brancaen avgjøre skjebnen. Sender en melding i morgen om jeg greier å operere telefonen etter et par stive. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Slutt å vær så hard to get da. Du og Andreas kan jo drikke sammen når som helst. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hard to get <3 Redd for forumbrukerne her vettu. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Seriøst, skal jeg skyte dere med pistol i ansiktet? Jeg kommer til å tråle Grønlands gater til jeg finner dere. Det virket svært festlig faktisk. Alltid hatt lyst å oppleve det. Jeg er merkelig nok enig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Vi er ganske søte. Tviler på at du hadde gjort det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Hell hath no fury like a woman scorned. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det virket svært festlig faktisk. Alltid hatt lyst å oppleve det. Jeg er merkelig nok enig. Jeg har så gode idéer. Hvem spanderer en Oslo-tur på Barnacle? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Seriøst, skal jeg skyte dere med pistol i ansiktet? Jeg kommer til å tråle Grønlands gater til jeg finner dere. Det virket svært festlig faktisk. Alltid hatt lyst å oppleve det. Jeg er merkelig nok enig. Ali og Mostaf finner nok deg før du finner dem.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har da trålet Grønlands gater alene på nattestid før. Jeg ler av fare. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Får se hvor mye du ler etter å ha fått oppleve min farefulle takling. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Sjokkskadede personer ler også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har da trålet Grønlands gater alene på nattestid før. Jeg ler av fare. Leste om en kar i Oslo som hadde "overfallsvoldtatt" over 50 jenter..han sykla opp ved siden av dem og KASTA seg av sykkelen oppå dem. Det hadde vært litt epic å se egentlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Måtte gi meg når sykkelen ble stjålet. Leste om han ja! Interessant!... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå