Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Men hva med tegneseriestemme Flabba? Du liker vel det? Er jo veldig underholdende. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det har jeg ingenting imot. Jeg er VELDIG glad i helium-ballonger! Ønsket meg en på 17mai i år, men vennindene mine synes jeg var blitt for gammel til slikt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jammen da tar vi noen heliumballonger bort til oss og leker oss med stemmer. jeg kan nemlig å stikke hull i ballonger uten at de sprekker. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ved hjelp av teip, eller? Heliumballonger er gøyalt, selv om jeg aldri tror jeg har prøvd å puste helium. Det må prøves! Man blir ikke for gammel til å være barnslig, eller hva? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Er ikke så bevandret med de andre. Den på Aker Brygge er stor og romslig, dessuten kan vi nyte bryggelivet om det er pent vær i etterkant også. De bruker også å ha ballonger der! Tror du forresten de har ledig plass til 20-30 nerder på en lørdags ettermiddag når jeg ringer såpass sent? Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jobber på restaurant og begynner å bli RIMELIG lei av å stå å blåse opp ballonger for skoleklasser som skal ha 3 ballonger per elev for å puste helium til de blir bå i trynet! I tilegg til at jeg er LEI, LEI, LEI av ballonger Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ved hjelp av teip, eller? Heliumballonger er gøyalt, selv om jeg aldri tror jeg har prøvd å puste helium. Det må prøves! Man blir ikke for gammel til å være barnslig, eller hva? Ikke ved hjelp av teip nei. Knip av på tuppen hvor du knytte ballongen. Stikk/skjær av tuten. Begynn å innhaler. Tror du forresten de har ledig plass til 20-30 nerder på en lørdags ettermiddag når jeg ringer såpass sent? Har ikke snøring. Bruker å være fullt der selv på en torsdagskveld, så kryss fingrene. Jobber på restaurant og begynner å bli RIMELIG lei av å stå å blåse opp ballonger for skoleklasser som skal ha 3 ballonger per elev for å puste helium til de blir bå i trynet! I tilegg til at jeg er LEI, LEI, LEI av ballonger Jeg jobber med data dag ut og dag inn, men betyr ikke at jeg blir lei. Du gjør noe feil, med andre ord. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg kan nevne en drøss med steder jeg heller ville ha spist enn fridays. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Du har hittil ikke gjort det. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg stemmer for Fridays, er helt greit å spise der. Og hvis man tilfeldigvis ikke skulle ha så mye penger å drikke for, så er det gratis påfyll av brus. Hadde det bare vært sånn med øl... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ohh... yeah, må nok dessverre melde om at jeg ikke kommer Sånn er det når man har jobb og Oslo er mer enn 10 minutter unna Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 For å si det sånn: Jeg er innmari interessert i steder som kan være med på å servere 20+ forumnerder på én dags varsel. (Har så langt 45 interesserte.) Dumme vær. Ohh... yeah, må nok dessverre melde om at jeg ikke kommer Sånn er det når man har jobb og Oslo er mer enn 10 minutter unna Oh well. Vi tar det i Drammen en gang! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ohh... yeah, må nok dessverre melde om at jeg ikke kommer Sånn er det når man har jobb og Oslo er mer enn 10 minutter unna Oh well. Vi tar det i Drammen en gang! Yes! Inviter meg, så dukker jeg opp Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Fridays? Fremdeles åpent for forslag? Noe av den dårligste maten noensinne. Rå burger og blir da forklart med at burgeren skal være "tartar". Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Kom med forslag, det er ikke engang sikkert (heller tvilsomt, faktisk) at de har plass til oss på Friday's når vi kom så seint igang med reservering. Endret 16. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Alt annet, som f.eks Peppes. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Peppes noteres. Og jeg vil nok en gang poengtere at jeg trenger bekreftelser/avbud fra alle for å kunne reservere riktig antall plasser... Jeg vet dere leser PM-ene deres. (Jeg veit jeg virker litt nazi nå, men jeg blir stresset av restaurantreservasjon så sent. :---( Jeg er fortsatt glad i dere.) Endret 16. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Du har ikke sendt meg PM, men jeg vet ikke om jeg kan være med på annet enn fotballen før lørdagsmorgenen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg prøver og prøver, men jeg får opp at brukeren ikke finnes. Da tar jeg i hvertfall høyde for en ekstra! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det går ikke an å sende PM til Jørgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå