Slimda Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har fått ordna meg fri. Det involverte å ta masse ufine ekstravakter og å love bort min førstefødte til djevelen, men jeg kan i hvertfall komme når som helst nå. Jeg vil gjerne inngå en avtale med djevelen om å bytte plass med han. Tror du det går greit? Men fra revolver til gevær. Har du noe tidspunkt vi kan møte opp da? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Håper det, tror du er mer sympatisk. 14 høres egentlig supert ut for min del, hvis det passer for alle. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er en lørdag. Innholdet mitt på lørdagen er å stå opp, dusje og møte dere. Ikke nødvendigvis i nevnt rekkefølge. (kommer ann på været) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg tenkte å ta tog som ankommer oslo s cirka 13;34, så det passer flott med 1400 for meg Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ja, forhåpentligvis blir det, det Har aldri vært med på no' sånt, så dette blir spennende Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ikke jeg heller. Men møtt en del av menneskene før Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 @Flabba: Da har du møtt fler enn det jeg har Men uansett, jeg gleder meg til å få kommet meg ut av hula et øyeblikk. Det er alltid gøy å møte andre Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 @Flabba: Da har du møtt fler enn det jeg har Men uansett, jeg gleder meg til å få kommet meg ut av hula et øyeblikk. Det er alltid gøy å møte andre Ja jeg kjenner en del av de som kommer fra før. Er spennende med nye folk Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 @Flabba: Litt OT; What kind of hugger are you? A facehugger, perhaps? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 @Flabba: Litt OT; What kind of hugger are you? A facehugger, perhaps? hhahahah. Nei jeg er en sånn koselig klemmer ^^ Noe av det koseligste jeg vet er å klemme folk^^ Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Regner med at jeg blir med! Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) ... hhahahah. Nei jeg er en sånn koselig klemmer ^^ Noe av det koseligste jeg vet er å klemme folk^^ Ah, da slipper jeg å tenke på at noen skal hoppe opp i ansiktet på meg Endret 15. juni 2011 av hjahre Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 ... hhahahah. Nei jeg er en sånn koselig klemmer ^^ Noe av det koseligste jeg vet er å klemme folk^^ Ah, da slipper jeg å tenke på at noen skal hoppe opp i ansiktet på meg Ja null fare der ^^ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 For oss (meg og min date Vowels) som må sitte å drikke oss til mot for å møte dere, hvor skal vi møte opp? 1400 er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hvor stikker folk etter fotballen? Om det regner setter jeg meg heller på en pub og catcher opp med gruppa etter at fotballen er ferdig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 *stikke på en pub* åneivent halvparten er jo bare 16 år gamle. *cola på mcdonalds og dra hver for seg* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 *stikke på en pub* åneivent halvparten er jo bare 16 år gamle. *cola på mcdonalds og dra hver for seg* Gruppa har blitt splitta på hvert eneste forumtreff jeg har vært med i, uten noe problem. Det er treffets naturlige gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå