Mchansern Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Pluss man kan score knark i ultimat nærhet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ja, tror du virkelig at jeg spiller fotball uten å være beruset på all slags dop? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei. Du er jo tross alt Pac-Man. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 herregud som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Altså neste helg det her. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Det kan være greit, i hvertfall hvis vi får grillvær. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg trodde det skulle bli fyllefotball, jeg. Det er mye morsommere enn vanlig fotball. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 De som vil drikke gjør det, de som ikke vil gjør ikke. Null press osv. Tenk på de stakkars mindreårige. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 "Ha med drikke"..dere VET at man får bøter for å drikke utendørs i parker, sant? Og det er plenty med rapporteringshappy nordmenn ute og går en vanlig formiddag. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Legger bare dette bildet her jeg: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 "Ha med drikke"..dere VET at man får bøter for å drikke utendørs i parker, sant? Og det er plenty med rapporteringshappy nordmenn ute og går en vanlig formiddag. Muligheten er selvfølgelig der, men jeg har slengt nedpå så mange liter pils og whiskey både på fotballbaner og i parker uten noen gang se snurten av politi(bortsett ifra de gangene clvn har tilkalt dem ) at jeg ikke bekymrer meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 "Ha med drikke"..dere VET at man får bøter for å drikke utendørs i parker, sant? Og det er plenty med rapporteringshappy nordmenn ute og går en vanlig formiddag. For det første går dette på skjønn. Er man rolig og ikke bråker lar de det passere. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Legger bare dette bildet her jeg: http://mydigitalwhiteboard.files.wordpress.com/2008/11/uspackaging_drinkcup1.jpg De er ikke så glade i alkohol. De her derimot: Endret 9. juni 2011 av Glufsa Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 "Ha med drikke"..dere VET at man får bøter for å drikke utendørs i parker, sant? Og det er plenty med rapporteringshappy nordmenn ute og går en vanlig formiddag. For det første går dette på skjønn. Er man rolig og ikke bråker lar de det passere. Jepp. Worst case blir man fratatt pilsen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Legger bare dette bildet her jeg: http://mydigitalwhiteboard.files.wordpress.com/2008/11/uspackaging_drinkcup1.jpg De er ikke så glade i alkohol. De her derimot: Det er bare du som drikker for sakte/jeg som blander for sterkt Endret 9. juni 2011 av Petter Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Legger bare dette bildet her jeg: http://mydigitalwhiteboard.files.wordpress.com/2008/11/uspackaging_drinkcup1.jpg De er ikke så glade i alkohol. De her derimot: Det er bare du som drikker for sakte/jeg som blander for sterkt Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 I sort of want. Må egentlig bare bli enig med meg selv om hvorvidt jeg har andre planer, hvilket jeg ikke tror jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå