Lemon Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Bergen ER jo nesten et lite land i seg selv... 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tragisk. Tragisk. Tragisk uten like. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvor langt er det til Oslo S fra det ballesparkingen finner sted? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 15-20 min med buss kanskje? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Google Maps påstår 50 minutter til fots, 10 minutter med bil. Ser for meg at vi går for kollektiv transport. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg er sertifisert Oslo-los. Det er førr polioskritt mot venstre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Hvem stiller med kæsse? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen andre på min alder som kommer? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det avhenger vel på alderen din det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Tjetten Seksten år Og jeg drikker ikke, har ikke rørt alkohol uten å bare prøvesmake vin. ol. (Den gangen jeg drakk mest var når jeg lata som jeg drakk av brennevinen jeg fikk av onkel til konf, og pappa tilta på flaska.) Og jeg har ikke planer om å teste ut alkohol der, ikke noe drikke og festemiljø her jeg holder til. Hvis det blir noe før jeg er atten, blir det nok en rolig kveld sammen med en kamerat. Endret 6. juni 2011 av Knut Knudsen 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mini!! Tidligere treff har vel 15-16 vært det yngste tror jeg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg var litt treig i redigeringa av posten min Glømte å trykke post. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Tjetten Seksten år Og jeg drikker ikke, har ikke rørt alkohol uten å bare prøvesmake vin. ol. (Den gangen jeg drakk mest var når jeg lata som jeg drakk av brennevinen jeg fikk av onkel til konf, og pappa tilta på flaska.) Og jeg har ikke planer om å teste ut alkohol der, ikke noe drikke og festemiljø her jeg holder til. Hvis det blir noe før jeg er atten, blir det nok en rolig kveld sammen med en kamerat. Godt å høre. Ikke at man sladrer til foreldre eller noe, men det føles greit for meg som initiativtaker at du har den holdninga der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Skal trakte Knut med tequila jeg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvorfor sløse god tequila, det er sikkert andre som tar flaska godt imot Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Skal trakte Knut med tequila jeg. Jeg får prøve å helle i deg en rusbrus eller to før du rekker det. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tåler to og en halv, så det går greit. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Æsj. Får lure i deg noen whiskytrøfler óg da. Jeg vurderer forøvrig å endre navnet på treffet til Lemonparty. OK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå