Mchansern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg vil spille med badeball jeg. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Liverpool har også gode erfaringer med det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Støtter også Myst her, men håper at dere som kommer for å spille fotball, og faktisk kan spille fotball, ikke blir sure på de som er med for å ha det gøy om de kanskje ikke er like flinke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg trekker meg grunnet press om å prestere i fotball. Neida. Jeg suger i fotball, og det får man bare godta. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Selv om mange sugde forrige gang hadde jeg det artig jeg. Må bare ha en annen innstilling. For min del tar jeg med foppalskoa min og. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Takk for støtten folkens. I og med forrige gangen var mitt første, var jeg nok litt overivrig, men nå som jeg begynner å kjenne dere, skal vi sevsagt tilpasse nivået. Jeg tenkte bare å ligge lavt i forsvar denne gangen og starte angrep. Blir fotballsko på meg og, Dark. Forøvrig tar jeg med nevnte utstyr: ball og pumpe. Hanskene fant jeg ikke, så de driter jeg i. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg kommer nok IKKE skal levere fra meg huset på mandagen etter så trenger nok helga til pakking/vasking osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg foretrakk å stå i mål når jeg var liten, men når jeg ble eldre, sparket folk så hardt i ballen at det var helsefarlig å være målvakt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Du er bra teit da. @Petter Endret 6. juni 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg kommer nok IKKE skal levere fra meg huset på mandagen etter så trenger nok helga til pakking/vasking osv. :--( Notert. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Litt synd, men sånn som skjer når dere velger den helga i hele året hvor jeg har mest å gjøre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Du som velger å flytte ut den helgen da. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Du som velger å flytte ut den helgen da. Huseiger skal selge sjappa og vi MÅ være ute på Mandag Pluss at jeg får fagprøven min på mandag så trenger at hodet er relativt oppegående den uka Endret 6. juni 2011 av Petter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg for min del lover å spille fotball horribelt dårlig, med mindre jeg for for kul til å spille, og heller leker cheerleader. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg må desverre også melde avbud har vakter både lørdag og søndag, og uka som følger etter. Hvis det blir nytt treff på slutten av sommeren skal jeg kapre den før jeg evnt får noen vakter Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Isjjjj. Vi får se hva vi får til! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Slapp av folkens, det blir nok flere treff, med mindre noen tar med seg Lemon og flykter til et annet land. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hun gjør jo nettop det. Hun flytter jo til Bergen neste år D: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå