Niqābninja Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Kaker kan jeg kanskje gå med på at det pleier være mer av i 60- og 50-årslag, men alkoholen flyter ofte ganske så fritt på forumtreff. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg foreslår at alle på laget som scorer mål tar seg en shot med noe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Hahaha, nå er det like før jeg setter ei 18-årsgrense på treffet, altså. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg foreslår at alle på laget som scorer mål tar seg en shot med noe en MINTTU SHOT! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hahaha, nå er det like før jeg setter ei 18-årsgrense på treffet, altså. Nei for all del, det må ikke du gjøre. Om noe, så burde vi aktivt rekrutere flere 16-17-årige jenter. 4 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Får prøve å stille med ei kake, jeg óg, så Hanna slipper å lage kake til 30 mennesker. WHISKYTRØFLER Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Får prøve å stille med ei kake, jeg óg, så Hanna slipper å lage kake til 30 mennesker. WHISKYTRØFLER Bra du minnet meg på det! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er det dumt av meg å drømme om denne kaken? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Bra du minnet meg på det! \o/ \o/ \o/ \o/ TRØFLER \o/ \o/ \o/ \o/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg foreslår at alle på laget som scorer mål tar seg en shot med noe Da blir det hardfylla for meg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hahaha, nå er det like før jeg setter ei 18-årsgrense på treffet, altså. Hva med de stakkars små jentene? Kan jo ikke diskriminerer dem! Hahaha, nå er det like før jeg setter ei 18-årsgrense på treffet, altså. Nei for all del, det må ikke du gjøre. Om noe, så burde vi aktivt rekrutere flere 16-17-årige jenter. Så enig! Jeg foreslår at alle på laget som scorer mål tar seg en shot med noe Da blir det hardfylla for meg. Burde vi ikke ha på oss fotball drakta til Norges beste lag? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Apropos drakt, blir det trekning for laginndeling igjen? Burde kanskje skaffe noen vester? Eller alle lag har på seg egne farger? Btw, kan jeg stille opp med en ball, og burde nok ha et par til da alle har noe å si på størrelsen og hardheten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Vi må passe på at det kun tas med femmerballer da. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Tror min er 4, men husker ikke helt akkurat nå. Tar en ekstra sjekk når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg regner med at med at HW-fotball egentlig er et kodeord for forumflatfyll, og da er jeg selvfølgelig med. Dette her kan umulig ende bra for min del.. Men hei, jeg har nesten to måneder med ferie etter det til å gå i terapi for traumene, så jeg er med! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ballen min er faktisk 5er, så det blir både en ball og pumpe fra min side. Bør ha et par til. Skal ha keeperhansker også, men de blir vanskeligere å finne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Tror de færreste bryr seg om hanskene. Om jeg er keeper i år og bruker jeg dem dog gjerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå