DJ_Dark Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 I så fall blir det heftig kamp mellom meg og DJ_Dark. Skal faen meg bli toppscorer denne gangen og! Har ikke kroppen, så tar igjen på fotballen Baller blir det også nok av Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg satser på å være minst sympatisk. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg satser på å være minst sympatisk. Jeg tipper at hvis jeg tar med delfiakake til deg kommer du til å bli den mest sympatiske av oss alle og kanskje den som dør først av for mye delfiafett Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg blir sympatisk om du lager daimkake. Til oss alle. Så får jeg heller spandere litt vin på deg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Får prøve å stille med ei kake, jeg óg, så Hanna slipper å lage kake til 30 mennesker. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg blir sympatisk om du lager daimkake. Til oss alle. Så får jeg heller spandere litt vin på deg. jeg liker ikke vin.... men. glir vell ned ^^ jeg har bakeplaner! om delfiakake er en av tingene er jeg usikker på men kanskje. Får prøve å stille med ei kake, jeg óg, så Hanna slipper å lage kake til 30 mennesker. vi må jo passe på at alle får litt diabetes etter å ha vært på treff så vi må nok bake litt Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Pft. Alle liker min vin, ikkesant Oda? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Fikk vaktlista i dag, og jeg skal egentlig jobbe den 18, men skal se om jeg kan få bytta den bort EDIT: hmmm, virker som om jeg ikke kan. Da jeg skal jobbe både lørdag OG søndag, og siste måte for meg å komme meg hjem er å ta toget som går 17:09 Hvis ingen andre fra sørlandet skal da betaler gjerne bensin/disel penger for å sitte på Endret 2. juni 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Pft. Alle liker min vin, ikkesant Oda? Det bør de når jeg klarte å drikke den. Det er få hvitviner som går ned hos meg, altså. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Fikk vaktlista i dag, og jeg skal egentlig jobbe den 18, men skal se om jeg kan få bytta den bort EDIT: hmmm, virker som om jeg ikke kan. Da jeg skal jobbe både lørdag OG søndag, og siste måte for meg å komme meg hjem er å ta toget som går 17:09 Hvis ingen andre fra sørlandet skal da betaler gjerne bensin/disel penger for å sitte på Hmm, du kan jo høre om Petter er i området. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ingen viner går i meg. Hvor langt reiser folk egentlig for å være med på dette? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Fristet litt, men må i bursdagsselskap.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Vi er da nerder med internett. Du kan delta i bursdagsselskap by proxy. EDIT: Mer øl, vin og fyll (og kaker) hos oss. Endret 3. juni 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Må si meg enig her, altså. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Hahah! Om det blir mer øl, vin og kaker hos dere vet jeg ikke Endret 3. juni 2011 av Quote Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hahah! Om det blir mer øl, vin og kaker hos dere vet jeg ikke Så, jeg antar at du aldri har vært på forumtreff? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Hahah! Om det blir mer øl, vin og kaker hos dere vet jeg ikke Så, jeg antar at du aldri har vært på forumtreff? Det stemmer. Første innlegget var forresten ikke "negativt" ment til de som er på forumtreff - er tross alt en 60 årsdag + en 50årsdag jeg skal i, og de har lovet fest med mange bekjente. Endret 3. juni 2011 av Quote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå