Populært innlegg Lemon Skrevet 1. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Nerds unite! Sommeren nærmer seg med stormskritt, og tradisjonen tro satser vi på å få til et forumtreff med gladfotball, skravling, leking, mat og kanskje til og med en tur ut senere for de som er gamle nok til det. Som enehersker av tråden har jeg fastslått at datoen blir lørdag 18. juni og treffet vil som tidligere ta plass i Oslo (nærmere bestemt Ekebergsletta). Meld din interesse i tråden, så tar vi det derfra og spikrer ned flere detaljer etterhvert. Kom gjerne med forslag til spisesteder og ev. backupaktiviteter hvis været svikter oss. OBS! Oppmøte blir ved tigerstatuen utenfor Oslo S/Østbanehallen klokka 14.00. - - - "Jeg kan ikke spille fotball fordi jeg har skadet kneet/ikke tør å spille foran fremmede/er redd for de store forumguttene/er gravid/osv." - Null problem, vi danner nok en solid heiagjeng på sidelinja. Hvis man vil føle seg viktig og delaktig går det an å kaste vannflasker til spillerne, komme med oppmuntrende tilrop, spille en trall på en gitar eller fotodokumentere kampen. "Jeg er bare 15 år og mamma er litt skeptisk til å sende meg alene ut i hovedstaden for å møte fremmede fra internett." - Send meg en PM, så sender jeg mailadresse og telefonnummer jeg kan nås på for å roe bekymrede foresatte. Jeg er tross alt ei tjue år gammel jente, og troner lavt på statistikker over potensielle mordere/overgripere. - - - Koz og klemz, Oda/Lemon Liste over foreløpige interessenter: Lemon, zeff WheelMan BTK Nyhus Gal_ape JuletreDuden KvitKnekt brain/Programvare Nopros Flabba Slimda b-real Glufsa TøseGuri FredrikV. DJ_Dark Mumsen bazukh AnnChristin clvn Kuroi.Neko Iceman™ Yavel Onyx Coa Vowels Myst Ginecólogo Necrolamedor Mchansern vetle666 FACEBOOK-EVENT Endret 16. juni 2011 av Lemon 15 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Så lenge noen kan lede meg til ekebergsletta så er jeg med. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Blir det å pendle frem og tilbake for oss som ikke bor i Oslo da? Ser ikke for meg at så mange er hypp på kollektiv overnatting Jeg er absolutt med i første omgang. Har hybelen ut måneden så det passer meg fint Endret 1. juni 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tviler på at jeg kan, men skal prøve! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Veldig interessert. Og det ser kanskje ut til at jeg faktisk får dratt denne gangen, får se. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg måtte faktisk logge inn for å si at jeg er med! brain/Programvare <3 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Høres gøy ut! Jeg melder meg på Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Frister. Lov å hive frukt på de som taper? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 West Coast Riot / Metaltown Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Blir det å pendle frem og tilbake for oss som ikke bor i Oslo da? Ser ikke for meg at så mange er hypp på kollektiv overnatting Jeg er absolutt med i første omgang. Har hybelen ut måneden så det passer meg fint Muligens, hvis det ikke finnes noen snille forumbrukere med overnattingsplass. Tviler på at jeg kan, men skal prøve! Jaa! Frister. Lov å hive frukt på de som taper? Jeg har veldig lyst å svare ja her, men er redd for at det kommer til å skremme vekk folk. Så lenge noen kan lede meg til ekebergsletta så er jeg med. (Jeg håper inderlig på at noen andre kan veien, for jeg er a) clueless og b) retningsblind.) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (Jeg håper inderlig på at noen andre kan veien, for jeg er a) clueless og b) retningsblind.) Det er virkelig IKKE tull! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Hahaha, hysjjj, la dem nå tro at jeg overdriver daaa. :---( Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Oda... SEFF ER JEG MED! YEY! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Fo...foooo... fooootball? NOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!1111111111111 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Du kan sitte på sidelinja og drikke øl med meg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg er med! Mangler kondis og suger til å spille fotball, men jeg er med uansett. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Geir, vi snakker nerdefotball her. Du er nok mer enn kvalifisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå