hakonjj Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Lurer på om det er flere som sitter med et såkalt "fantastisk" linje levert av NGT og sliter med ustabilitet på nattestid. Prøver virkelig å surfe litt rundt, men klin umulig uten å må ta strømmen på det stakkarslige Inteno modemet hvert 5. minutt.. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Har 20/1-linje fra NGT og må faktisk si at det er veldig lite å klage på, denne gangen Har merket enkelte tilfeller av treghet nattestid, og faktisk nå nettopp måtte jeg resette ruteren. (Inteno X5668) Såvidt jeg vet så driver de med noe feilsøking/retting ifm. bla. Youtube så mulig det kan ha en innvirkning. Hvis problemet vedvarer, eller har vart lenge så kan du jo kanskje spørre om en annen ruter for å evt. utelukke den. Endret 1. juni 2011 av Komakino Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) http://www.facebook.com/NextGenTel De holder på å fikse en del problemer nå. Jeg kunne f.eks streame 720p fra youtube nå, for første gang på 5 år. Endret 1. juni 2011 av Ekinorak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå