Sosfrakk Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Heisann! Jeg hjalp morfar med å rydde ut av et gammelt uthus i dag, hvor vi fant en skuffe fylt med gamle fyrstikkesker. Av en eller annen grunn fikk jeg disse, og jeg har ingen idé om hva jeg skal gjøre med de. Seriøst, hva skal jeg med flere hundre fyrstikkesker? Fyrstikkene er godt og vel 30 år gamle, kommer som 10 esker pakket inn i blått papir med noen stjerner på. Eskene er fra et "Bondalselva Strandhotell", og etter et kjapt søk på google kom jeg fram til at dette hotellet er gått konkurs(?). I bunn og grunn så lurte jeg på om det faktisk er noe marked for gamle fyrstikker, og eventuell prising? Takker for svar EDIT: Har kommet fram til at jeg har 290 av disse eskene (29 10-pakkninger). Endret 31. mai 2011 av Sosfrakk Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Heisann! Jeg hjalp morfar med å rydde ut av et gammelt uthus i dag, hvor vi fant en skuffe fylt med gamle fyrstikkesker. Av en eller annen grunn fikk jeg disse, og jeg har ingen idé om hva jeg skal gjøre med de. Seriøst, hva skal jeg med flere hundre fyrstikkesker? Fyrstikkene er godt og vel 30 år gamle, kommer som 10 esker pakket inn i blått papir med noen stjerner på. Eskene er fra et "Bondalselva Strandhotell", og etter et kjapt søk på google kom jeg fram til at dette hotellet er gått konkurs(?). I bunn og grunn så lurte jeg på om det faktisk er noe marked for gamle fyrstikker, og eventuell prising? Takker for svar EDIT: Har kommet fram til at jeg har 290 av disse eskene (29 10-pakkninger). her, eks på pris og marked: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28228997 Lenke til kommentar
Sosfrakk Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Ja jeg søkte litt på finn.no også, men den esken der er langt i fra de jeg har. Er et enkelt bilde av det jeg forstår er dette hotellet, på sidene står det kontaktinformasjon, adresse og produsent (Nittedal). På undersiden står følgende: Bar/Restaurant, Pub/Kafeteria, Spisesal, 30 rom, Alle rettigheter, Laksefiske, Fjordfiske, Alpinsenter, Fjordcruise, Egen båthavn. Får laste opp et bilde snarest, så får eventuelle "fyrstikkjennere" studere de nærmere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå