Halfe Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei. Jeg trenger hjelp med et modem jeg har, det er tregt og bruker ca 1 time på oppstart. snakket med IPS og de sender meg nå mit 3je modem, men har ikke trua på det i det hele tatt. Så det jeg trenger hjelp til er å flytte instillingene fra NGT sitt Inteno modem over på Telenor sitt Zyxel P-2812 multimodem. Manual Zyxel P2812 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det er vel egentlig ingenting på de screenshot'ene som ikke burde vært lagt inn ifra før ifra leverandøren. Det finnes heller ikke noen måte å automatisk overføre konfigurasjon på så screenshots er en helt grei dokumentasjons metode. Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Altså, du har nextgentel idag, med et intenomodem som du ikke er fornøyd med, og har lyst til å ta i bruk et gammelt zyxelmodem fra telenor som du har liggende? Jeg vil tro at det eneste du trenger å endre i zyxel-modemet er PPPoE brukernavn og passord, og at alt det andre oppsettet med NAT, DHCP osv på LAN-siden vil være riktig satt opp fra før, slik som telenor leverte det. Bare finn ut hvor du skriver inn brukernavn og passord i zyxel-ruteren, så skriver du inn informasjonen fra NGT. Lenke til kommentar
alfal Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 http://support.formosa.no/bb/topic/nextgentel-adsl-instillinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå