kaian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Her er to fra Københavnturen, har dem i junifesten min, men disse er jeg så fornøyd med at jeg gjerne vil vise dem også til de som ikke følger festen. Just life på Flickr Street vending in Strøget på Flickr 4 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Utenfor asiatisk butikk på Tøyen... Jeg tar en 85mm F/1.4, en 35mm F/1.4 og en 8mm fisheye, takk. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) x Endret 14. juni 2011 av josteinsen Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Da må jeg også få lagt ut noen bilder i månedens tråd. Så her er første bidragene Endret 6. juni 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen gjenglemte fra dagens Junifest: En tykk, nedslitt kokk som tydelig har sett, og kanskje fortsatt ser, livets lyse side _MG_9400 by azathosk, on Flickr Jern! Det holder broen oppe _MG_9402 by azathosk, on Flickr De vakre blomstene..! Og jernbaneskinnene _MG_9410 by azathosk, on Flickr Hvorfor må alt være så vakkert..? _MG_9435 by azathosk, on Flickr Og veien fortsetter ... ned _MG_9453 by azathosk, on Flickr 1 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Her er et fra Danmark. Ikke spesielt bra, men den var litt morro Gotcha Flere bilder HER... 1 Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Et par til fra min USA tur. Everglades denne gangen Everglades by kaffekoppen, on Flickr Everglades by kaffekoppen, on Flickr Og til slutt en liten alligator som svømte forbi båten Aligator @ Everglades by kaffekoppen, on Flickr Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Dette er vel omentrent det beste jeg får til uten macro objektiv på E-PL2(14-42mm) håndholt. Endret 6. juni 2011 av Døgnvill Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 To utvalgte fra kveldens posting i Bildetråden for Akam Københavnturen juni 2011 Flere her... Flere her... Bildene er tatt med Samsung EX1 1 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Powerful sunset by Inc aka Foto22, on Flickr 4 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fett :!: Den var morsom Flotte bilder Awesnes! Takker. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 likte bildet Breni. Takk for det Eric! Powerful sunset by Inc aka Foto22, on Flickr Dette var virkelig flott. For min del gikk helgen bort til fototur til Drøbak. jeg og en veninne dro innom både noen bunkere og en dynamittfabrikk. Resultatet ble så som så, men nå er vi forberedt til neste tur og kan forhåpentligvis få til noe bedre da. Her er deler av en nedlagt dynamittfabrikk like utenfor Drøbak. untitled-39.jpg by Petter Brenni, on Flickr Så ble det litt kreativ lek også. Mesteparten av tiden gikk med til dette bildet. Mange bilder satt sammen til et i photoshop. untitled-39.jpg by Petter Brenni, on Flickr 4 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Litt rust fra København ... 1 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 En av leieboerne mine ute og går tur på rutens morgendugg. Kompisen er ute på tynn is 2 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fjellur by Inc aka Foto22, on Flickr 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Da kommer min andre bildeserie. Dett er da overskudsmatriale og noen av samme bildene som er i fra Junifest tråden min. Som jeg håper alle vil ta seg en tur innom. Junifest 2011- nye motiver Disse to første er tatt med Canon sin 50mm f1.8 som da er snudd rundt. Dette er tatt ved å holde objektivet riktig vei men løst forran kamerahuset. Ca 4 cm mellom kamerahus og objektiv. De to siste her er i fra junifest'en min. Men er utrolig godt fornøyd så vil vise de frem og høre flere vinklinger om hva som kanskje er godt å dårlig (nei ingen full bildekritikk, det er eget forum for) Endret 6. juni 2011 av k-h-s 2 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Jeg fotograferte Working Class Hero-festivalen denne helgen, og klarte å snike meg inn backstage for å ta noen portretter av Ledfoot. Her er litt av den resulterende bildeserien. Resten av den er her. Ble egentlig ganske fornøyd med den. Gjorde noen lydopptak underveis, så skal prøve å lage en sånn multimediagreie også. Over til noe helt annet, her er det et utvalg av noen bilder fra en reportase jeg lagde fra Drammen Havn for en måneds tid siden. Har ikke publisert hele greia noe sted enda, men det kommer snart. Endret 6. juni 2011 av C₈H₁₀N₄O₂ 2 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 IMG_7653 by Sveern, on Flickr Tordenvær gitt 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå