tflovik Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Her er et bilde fra Finnsnes da midnattsolformørkelsen var mest. Tatt med Olympus E-PL2 på stativ. Brukte maks Zoom på standardobjektivet og hadde tapet et glass fra en sveisebrille foran objektivet. Kun forminsket og skarpet litt opp. Har en masse bilder fra formørkelsen og raw format også, men usikker på hvordan jeg kan behandle dem for å få dem bedre. Endret 2. juni 2011 av Døgnvill Lenke til kommentar
brk Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Virkelig kreativt. Hadde aldri blitt å tenke på sveisebrilleglass :o. Men ser at forskjellige filter og filterholder kommer blant mine neste innkjøp. Har undervurdert viktigheten av å ha slikt tilgjengelig. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Et naust natt til i dag. Fantasktisk bilde! Det kunne dog ha gjort seg med litt dodging på naustet, for å lysne det opp litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Var ute for å skaffe meg bilder til junifesten i dag, dette er noe av det som jeg kom hjem med: Lenke til kommentar
brk Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Et naust natt til i dag. Fantasktisk bilde! Det kunne dog ha gjort seg med litt dodging på naustet, for å lysne det opp litt. Tusen takk Skal legge en ny utgave om litt. edit: Ny version Endret 2. juni 2011 av brk Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Tatt i mai, men redigert i juni _MG_9939 by NothinDoin™, on Flickr Endret 2. juni 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Litt overskudd fra junifesten: _MG_9316 by azathosk, on Flickr _MG_9311 by azathosk, on Flickr _MG_9309 by azathosk, on Flickr _MG_9306 by azathosk, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kaos ved slimdammen ved solnedgang.. 6 Lenke til kommentar
brk Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kaos ved slimdammen ved solnedgang.. Nydelig Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nærkontakt med fjærkre på elvebredden under laksefiske i natt. Holdt på å tråkke på fuglen, men oppdaget den i siste liten! Bildet er tatt på ca 15cm avstand med Canon 7D, Sigma 17-70 @17mm. Oversiktsbilde: Laksefiske var forøvrig en hard påkjenning for en villmarksmann som undertegnede.. 1 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Hunden vår Luka (stående), og en venninne i Frognerparken i dag: Francis Endret 2. juni 2011 av :Francis: 1 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Første forsøk på måker i flukt Seagull by josteinsen, on Flickr Seagull by josteinsen, on Flickr Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Her er to fra Køben... Untitled by Kenta F1.8, on Flickr Untitled by Kenta F1.8, on Flickr Tatt med Olympus xz-1 Edit: her er noen ekstra. Bildene er redigert med ipad Untitled by Kenta F1.8, on Flickr Untitled by Kenta F1.8, on Flickr Endret 2. juni 2011 av Kenta F1.8 5 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Mer panorering Den var smuud! Jeg og en venninne tok turen til Ingierstrand igår og lekte oss litt med blits og malingsdresser Her er noe av resultatet: Let me examine you by Petter Brenni, on Flickr Paint suits tower by Petter Brenni, on Flickr Untitled devil? by Petter Brenni, on Flickr 2 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Fra dagens tur til Hamar: naturlig lys, f/2.8 Endret 3. juni 2011 av GCardinal 4 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Retningslinjer for tråden Bilder kan kommenteres når som helst, også etter utgangen av april. ^^ Endret 3. juni 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Flere bilder fra Danmark. Jeg og kaian dro ut tidlig i morrest. Kaian hilser, han har dessverre ikke funnet noen gater til gatefotograferingen sin Alle med Olympus XZ-1: Untitled by Kenta F1.8, on Flickr Untitled by Kenta F1.8, on Flickr Untitled by Kenta F1.8, on Flickr Untitled by Kenta F1.8, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå