Zyvox Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Som tittelen sier; - INTEL CORE I7 2600K 3.40GHZ 8MB S-1155 - ASUS GEFORCE GTX 570 DIRECTCU II 1280MB PCI-E DVI/HDMI - CORSAIR 8GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC12800 1600MHZ (2X4GB) - ASUS P8P67 PRO B3 P67 S-1155 ATX 1. I et Fractal Design R3 kabinett, vil NOCTUA NH-D14 S-1155/1156/1366/AM3 (CPU Vifte) passe (vet den passer til i7'en - men kabinettet...?) 2. Vil alle komponentene over passe i et R3 kabinett? 3. Holder 750W strømforsyning til dette? (Det over + et par småvifter til kabinettet + to Samsung Spinpoint 1TB HDDer) == Enkelt og greit VIL ALT PASSE SAMMEN I ET R3 KABINETT? Takk! Endret 31. mai 2011 av Zyvox Lenke til kommentar
leetabix2 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Alt passer, du får t.o.m på sidepanelet med god klaring. EDIT: Ja, 750w holder. Du kunne kjørt det på 500w glatt. Om du kjøper 850w derimot, er du fremtidssikret for et SLi oppsett. Endret 31. mai 2011 av leetabix2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 1. Let me Google that for you Ja, NH-D14 passer og det tok meg 15 sekunder å google. 2. Ja 3. Ja, du har plass til å kjøre GTX 570 SLI på en såpass god 750W Lenke til kommentar
Zyvox Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Tusen takk for svar - var bare det jeg lurte på Bestiller isåfall i dag - takker for all hjelp jeg har fått her. Tusen takk Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tusen takk for svar - var bare det jeg lurte på Bestiller isåfall i dag - takker for all hjelp jeg har fått her. Tusen takk Du kan ikke bli missfornøyd med et slikt oppsett, dog vurder corsairs H60 vannkjøling, har den selv og den er dønn stille selv når jeg spiller. Cpuen min er klokket forsiktig til 4GHz Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tusen takk for svar - var bare det jeg lurte på Bestiller isåfall i dag - takker for all hjelp jeg har fått her. Tusen takk Du kan ikke bli missfornøyd med et slikt oppsett, dog vurder corsairs H60 vannkjøling, har den selv og den er dønn stille selv når jeg spiller. Cpuen min er klokket forsiktig til 4GHz H60 er svakere kjøling enn NH-D14. Dessuten er det en del som liker to massive kjøleribber i kabinettet. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Tusen takk for svar - var bare det jeg lurte på Bestiller isåfall i dag - takker for all hjelp jeg har fått her. Tusen takk Du kan ikke bli missfornøyd med et slikt oppsett, dog vurder corsairs H60 vannkjøling, har den selv og den er dønn stille selv når jeg spiller. Cpuen min er klokket forsiktig til 4GHz H60 er svakere kjøling enn NH-D14. Dessuten er det en del som liker to massive kjøleribber i kabinettet. Sier du det?, tenkte at vannkjøling var hakket bedre. Jeg er sikker på at det er mindre støy med det kontra luftkjøling. At noen liker 2 fete kjølerobber inne pcn viser bare at smaken er som baken Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Tusen takk for svar - var bare det jeg lurte på Bestiller isåfall i dag - takker for all hjelp jeg har fått her. Tusen takk Du kan ikke bli missfornøyd med et slikt oppsett, dog vurder corsairs H60 vannkjøling, har den selv og den er dønn stille selv når jeg spiller. Cpuen min er klokket forsiktig til 4GHz H60 er svakere kjøling enn NH-D14. Dessuten er det en del som liker to massive kjøleribber i kabinettet. Sier du det?, tenkte at vannkjøling var hakket bedre. Jeg er sikker på at det er mindre støy med det kontra luftkjøling. At noen liker 2 fete kjølerobber inne pcn viser bare at smaken er som baken Noctua nh-d14 bråker mindre en corsair h50, h60, h70, h80 og h100 pga at corsair sie vifter bråker MYE!!!!! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Noctua nh-d14 bråker mindre en corsair h50, h60, h70, h80 og h100 pga at corsair sie vifter bråker MYE!!!!! Du verden, regner med du har prøvd alle når du er så bastant. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Tusen takk for svar - var bare det jeg lurte på Bestiller isåfall i dag - takker for all hjelp jeg har fått her. Tusen takk Du kan ikke bli missfornøyd med et slikt oppsett, dog vurder corsairs H60 vannkjøling, har den selv og den er dønn stille selv når jeg spiller. Cpuen min er klokket forsiktig til 4GHz H60 er svakere kjøling enn NH-D14. Dessuten er det en del som liker to massive kjøleribber i kabinettet. Sier du det?, tenkte at vannkjøling var hakket bedre. Jeg er sikker på at det er mindre støy med det kontra luftkjøling. At noen liker 2 fete kjølerobber inne pcn viser bare at smaken er som baken Noctua nh-d14 bråker mindre en corsair h50, h60, h70, h80 og h100 pga at corsair sie vifter bråker MYE!!!!! H50, H60, H70, H80 og H100 kan være bråkete om du ikke legger på motstander for lavere viftehastighet. En 120mm på 1200 RPM er ikke egentlig voldsomt støyende, men en på 1500 RPM eller høyere kan virkelig bråke. Jeg kan si at NH-D14 også bråker, gitt at du er sensitiv nok til å klage på alt over 1000 RPM EDIT: Et viktig poeng er at NH-D14 kan være en ganske potent vifteløs kjøler med så stort overflateareal som den har, om du likegodt kan sette 120mm i midten og kjøre den på 600 RPM for tilnærmet stille vet jeg ingenting om. Endret 2. juni 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå