Sjohej Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Hei:) da var tiden kommet for å kjøpe seg tv. jeg har bestemt meg for at jeg skal ha en 3d tv på minst 46 tommer, og det skal ikke være plasma, tv'en må heller ikke være så dyr (rundt 10.000) har sett litt på denne. Er det noen som vet om den er bra og verdt pengene eller har dere andre forslag? På forhånd takk:) Endret 13. juli 2011 av anderssxd Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 noen som vet om det er en bra tv? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Er en ganske så duganes TV prisen tatt i betrakning. Kommer jo helt ann på bruken og hvor "kresen" du er. Selv gikk jeg for denne: http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=155618&WT.ac=tmb_lb_SamsungP51D495 Er storfornøyd med TV`en, syltynn for å være Plasma og har god bildekvalitet. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Den plasma-tven så fristende ut, selv om jeg spiller utrolig mye xbox osv er vel ikke den helt ideel med tanke på inbrenning. Og 51 tommer på en avstand mellom meg og tv'en på 1,6m er vel litt for stort? Eller går det? Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 har ikke lyst på plasma:p pga den skal brukes til en del spilling + at plasma reflekterer så mye lys så det kan bli vanskelig å se hva som skjer på skjermen :S Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 når du går for 3D tv så vær obs på at det varierer på hvor mange briller som følger med og prisen på disse. Kan spare penger på å kjope en dyrere tv hvor det kanskje følger med flere briller. Er ikke så kjent med 3D tv til samsung, men har selv en litt eldre modell og kjenner flere som har samsung og er fornøyd med de. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 noen som vet om tv'en jeg linket til er bra? Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 noen som vet om dette er en bra TV i forhold til pris? Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 bump:p får lønning den 20'ende og da blir det kjøp relativt fort hvis jeg finner en bra 3D LED/LCD rundt 10k Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 okey, har 2 stk til jeg også har sett på LG 47LW450N og LG 47LX650N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå