Ivan Drago Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Skal kjøpe inn et parti CDR plater til lite-on 24x brenner. Har dere noen tips om hva jeg bør kjøpe ? Skal ha ca 100 stk eller mer. Bør være billig og bra ! Skal brukes til både data og audio. Lenke til kommentar
telifia Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hei Jeg bruker mye "Mr. Platinium". Disse er billige og bra.. koster ca 350kr for 100stk på itbutikken. ...det gjør forøvrig ingenting om det står 16x på cd'ene. De klarer fint 24x fordet... :smile: Generellt sett, så kan du bruke de aller fleste cd'er til 24x brenning. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg ville ikke brent musikk på 24X, det er mange litt eldre cd-spilere som får litt problemer da! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 på musikk er det lurt og bruke litt bedre plater, slik som tdk og verbatim, og som ronnyb sa; ikke brenne på full hastighet :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå