Gå til innhold

Hva er sjansen for "knull"?

Gjest Slettet+45613274

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+45613274

Trådstarter fyrer løs:

Jeg og en dame har holdt på en stund nå, og nå skal vi ha en kveld sammen uten noen andre, det blir skrekkfilm, og ho liker ikke skrekkfilmer, så da blir det nok at ho sitter så godt som oppå meg, da ender det nok opp med at jeg sover hos henne også

Hvor stor sjanse er det da for og pule ?

Så kommer en luring:

Sannsynligheten regnes ut ifra alder(A/aa), mental alder(MA/aa), kukstørrelse(KS/cm), antall kilo i benkpress(BP/kg) og hvor høy hun er(H/cm).

Sannsynligheten er da: (A*KS*H)/(MA*BP2)

Gang med 100 og du får svaret i prosen

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Er en faktor som er glemt her og det er antall drinker jenta har hatt fordi sjangsen for et knull øker eksponensielt med antall drinker hun har drukket;), og siden jeg kompanserer for mine mangler med en feit lommebok og derfor er min sjangse alltid 100%, hvis jeg er i tvil leker jeg en drikkelek jeg kaller: vedder-på-at-du-ikke-klarer-disse-5-shottene-på-1-minutt ;)

Men for å være seriøs så er ingen av disse faktorene relevante hvis man finner noen man har kjemien med.

-frank

Endret av frankhaugen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er en faktor som er glemt her og det er antall drinker jenta har hatt fordi sjangsen for et knull øker eksmonensielt med antall drinker hun har drukket;), og siden jeg kompanserer for mine mangler med en feit lommebok og derfor er min sjangse alltid 100%, hvis jeg er i tvil leker jeg en drikkelek jeg kaller: vedder-på-at-du-ikke-klarer-disse-5-shottene-på-1-minutt ;)

Men for å være seriøs så er ingen av disse faktorene relevante hvis man finner noen man har kjemien med.

-frank

Eksmonensielt? Hva slags økning er det?

Lenke til kommentar

Er en faktor som er glemt her og det er antall drinker jenta har hatt fordi sjangsen for et knull øker eksmonensielt med antall drinker hun har drukket;), og siden jeg kompanserer for mine mangler med en feit lommebok og derfor er min sjangse alltid 100%, hvis jeg er i tvil leker jeg en drikkelek jeg kaller: vedder-på-at-du-ikke-klarer-disse-5-shottene-på-1-minutt ;)

-frank

Eksmonensielt? Hva slags økning er det?

Det er den økningen som skjer når jeg har hatt litt øl til grillmaten idag ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...