Gjest Slettet+45613274 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Trådstarter fyrer løs: Jeg og en dame har holdt på en stund nå, og nå skal vi ha en kveld sammen uten noen andre, det blir skrekkfilm, og ho liker ikke skrekkfilmer, så da blir det nok at ho sitter så godt som oppå meg, da ender det nok opp med at jeg sover hos henne også Hvor stor sjanse er det da for og pule ? Så kommer en luring: Sannsynligheten regnes ut ifra alder(A/aa), mental alder(MA/aa), kukstørrelse(KS/cm), antall kilo i benkpress(BP/kg) og hvor høy hun er(H/cm). Sannsynligheten er da: (A*KS*H)/(MA*BP2) Gang med 100 og du får svaret i prosen Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) bare 4% sjanse Endret 2. juli 2011 av stelar7 1 Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) 53,88% Edit: Tok regnestykket på nytt, så grundig igjennom (snakk om sjansan mine så måtte dobbelsjekke!) Endte på 134,76% Endret 31. mai 2011 av Bilfikseren 5 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Dakar, hvilken del strøk du på? Lenke til kommentar
Populært innlegg the_last_nick_left Skrevet 2. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juli 2011 Det interessante med at folk skryter av "sjansene" sine her er at benkpress og mental alder er i nevneren i uttrykket, så de skryter av å ta lite i benkpress og være mentalt umodne.. 41 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 2. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juli 2011 En annen ting er at penislengden er i telleren, noe som var avgjørende i mitt tilfelle. 60 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Er en faktor som er glemt her og det er antall drinker jenta har hatt fordi sjangsen for et knull øker eksponensielt med antall drinker hun har drukket;), og siden jeg kompanserer for mine mangler med en feit lommebok og derfor er min sjangse alltid 100%, hvis jeg er i tvil leker jeg en drikkelek jeg kaller: vedder-på-at-du-ikke-klarer-disse-5-shottene-på-1-minutt Men for å være seriøs så er ingen av disse faktorene relevante hvis man finner noen man har kjemien med. -frank Endret 2. juli 2011 av frankhaugen 4 Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er en faktor som er glemt her og det er antall drinker jenta har hatt fordi sjangsen for et knull øker eksmonensielt med antall drinker hun har drukket;), og siden jeg kompanserer for mine mangler med en feit lommebok og derfor er min sjangse alltid 100%, hvis jeg er i tvil leker jeg en drikkelek jeg kaller: vedder-på-at-du-ikke-klarer-disse-5-shottene-på-1-minutt Men for å være seriøs så er ingen av disse faktorene relevante hvis man finner noen man har kjemien med. -frank Eksmonensielt? Hva slags økning er det? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er en faktor som er glemt her og det er antall drinker jenta har hatt fordi sjangsen for et knull øker eksmonensielt med antall drinker hun har drukket;), og siden jeg kompanserer for mine mangler med en feit lommebok og derfor er min sjangse alltid 100%, hvis jeg er i tvil leker jeg en drikkelek jeg kaller: vedder-på-at-du-ikke-klarer-disse-5-shottene-på-1-minutt Men for å være seriøs så er ingen av disse faktorene relevante hvis man finner noen man har kjemien med. -frank Eksmonensielt? Hva slags økning er det? Det er den økningen som skjer når jeg har hatt litt øl til grillmaten idag Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Ah, takk for oppklaringen Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Ah, takk for oppklaringen Du skjønner min rettskrivning, (dårlig som den vanligvis er), faller logaritmisk pr. CL med alkohol jeg inntar 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Du skjønner min rettskrivning, (dårlig som den vanligvis er), faller lolaritmisk pr. CL med alkohol jeg inntar 9 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Du skjønner min rettskrivning, (dårlig som den vanligvis er), faller lolaritmisk pr. CL med alkohol jeg inntar Jeg vet ikke hvorfor men jeg klarer ikke å slutte å le av den "lolaritiske" omskrivingen din XD 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 det blir skrekkfilm, og ho liker ikke skrekkfilmer lol 2 Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Haha formel for kukstørelse..dette kan virkelig bare komme fra en ingeniør eller mattestudent. Genialt var det uansett Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 2133,33% Shit. Nå er jeg nede på 16% Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Så jævla bra! Lenke til kommentar
Orkhanan Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvis man noen gang blir veldig gammal, har lang kuk, finner et tårn av ei kjerring, mental alder som en nyfødt på noen minutter, og tar minimale mengder i benkpress.... Da er en kveld på byen et sikkert ligg? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå