indahla Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg har installert Windows 7 Ultimate N på en HP DC7800. Når jeg starter Media Center blir hele maskinen utrolig treg. Hvert steg i menyen tar ca 10 sekunder...!! Alle drivere er installert. Noen tips om hva jeg kan forsøke? PS: Utenfor Media Center fungerer maskinen helt som normalt. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ser at du har Ultimate N installert. Det betyr at Windows MediaPlayer ikke er inkludert (bestemt av EU). Dette kan kanskje være grunnen til at MeidaCenter ikke fungerer skikkelig. Mistenker at MediaCenter er avhengig av mediaplayer i bunn. Det kan også være at du har installert en del tillegg til MediaCenter. Dersom du har gjort det kan du forsøke å skru av disse tilleggene i MediaCenter. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ja det er vel ikke det beste å bruke en Windows 7 N versjon om du har planer om å bruke Media Center. N versjonen er uten Media Player og en rekke andre ting som har med media avspilling å gjøre. Hvorfor bruker du N versjonen? Ikke mange som selger denne her i Norge. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Da kan det være en ide å forsøke å laste ned MediaPlayer med lenken du la ut her litt tidligere i dag, mykhen: http://www.microsoft.com/downloads/nb-no/details.aspx?familyid=31017ed3-166a-4c75-b90c-a6cef9b414c4&displaylang=no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå