bubba96 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hallo Eg har tenkt å kjøpe meg en bærbar PC, Og eg håpte at dere kunne hjelpe meg med å finne ein passeleg til mitt behov Eg har lyst på ein eg kan bruke til hovedsakelig å spille og å sjå film på. Eg spiller mest GTA IV, Minecraft, Warrock, Combat Arms, Mafia 2 og sanne spill. Mor mi har ein Acer 5742G, og den fungerer bra, så eg er ute etter noe som minst så bra som den. Budsjett: 5000-6000 Specs til Acer 5742G Prossesor: Intel Core i3-370m processor Sjerm: 15,6" HD LED LCD Grafikk?: ATI Mobility Radeon HD 5470 Minne: 4 GB DDR3 Memory Hardisk: 320 GB HDD Mvh Bubba Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Asus men kva type? Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Er denne bra? http://www.dustinhome.no/pd_5010471635.aspx?csref=Pricecompare_mediahuset_1007 Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg har akkurat sånn pc, bare noen måneder eldre. Samme skjermkort også. Jeg spiller minecraft, Black Ops, Bulletstorm og Portal 2. Den driver det meste, men maskinen kan bråke litt. Derfor gikk jeg til innkjøp av et brett med vifte under for å kjøle ned maskinen bedre. Liker HP bra, men jeg går for Asus neste gang Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg har akkurat sånn pc, bare noen måneder eldre. Samme skjermkort også. Jeg spiller minecraft, Black Ops, Bulletstorm og Portal 2. Den driver det meste, men maskinen kan bråke litt. Derfor gikk jeg til innkjøp av et brett med vifte under for å kjøle ned maskinen bedre. Liker HP bra, men jeg går for Asus neste gang trur du den tek GTA IV på brukbar kvalitet? Anbefaler du den? Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Vet ikke. Aldri prøvd GTA. HP'en ser grei ut den, noen andre som har meninger? Endret 1. juni 2011 av Bilfikseren Lenke til kommentar
leorat Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 er på jakt etter det samme som deg, og tror jeg ender opp med ASUS X53SV 15,3"( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630919 ) Asus er vel det beste merket på markedet, og har personlig blitt frarådet av kompiser(som kan mye mer om PC enn meg) å holde seg LANGT unna merker som HP og Acer, ettersom de har dårlig byggekvalitet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå