Cookiemonster25 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Hei! Trenger litt hjelp her: Jeg vil lage et program som kan gjøre ting for meg på runescape. Jeg vil at det skal: * Kunne gå til et valgt punkt på kartet * Kunne trykke på f.eks. "gold ore" eller kunne fiske for meg (på spillet selfølgelig) Det jeg vil at programmet skal gjøre er å kjenner kartet på spillet så godt at det kan trykke på skjermen og gå til en bestemt plass som jeg har valgt i programmet. Men istede for å gå til "Al Kharid" og hugge gull til du ikke har plass til mere i "inventoryen" og gå til banken å sette det inn også gå tilbake og hugge gull igjen OSV. Ja istede for å gjøre det harde arbeide selv med å sitte forran Pcen lenge og kjede seg med å bare trykke hver eneste gang gullet kommer fram og gå til banken for å sette det inn også gå tilbake igjen og gjøre det samme om og om igjen, så kan heller programmet gjøre det. Jeg kan igjen ting om programmering så * Hvilklet program er lettest for meg å bruke til å lage programmet? * Er det vanskelig og komplisert å lage programmet? Jeg synes det er kjedelig å sitte forran PCen å gjøre det samme om og om igjen på Runescape istede for at Pcen kan gjøre det for deg. Jeg vet ikke om det går an å lage dette programmet men gi meg et par hint ihværtfall. Hvis du ikke har peiling på hva Runescape er og ikke vet hva jeg skal få programmet til å gjøre, men har peiling på programmering så bare si ifra. Beklager at det ble mye å lese men det var litt vanskelig å forklare. Men takk for hjelpen! Endret 31. mai 2011 av Adrigo Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg spår at om du lærte deg det som trengs får å lage dette fra scratch så hadde du ikke giddet å spille runescape mer fordi du hadde oppdaget programmering, som er mye gøyere Desverre tror jeg ikke du trenger kunne så mye programmering for å gjøre dette. Har ikke mye peiling selv, men googler du runescape script bots så finner du nok det du er ute etter. 1 Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Takk! Men jeg tror jeg trenger flere svar Lenke til kommentar
rozon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Er vel autoscript som brukes vanligvis. Altså script som styrer tastatur og musepeker. Eksempelvis: AutoIt Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Botting på RS er jo imot reglene. Men noen har drevet med det lenge å har ikke blitt bannet. Men jeg tørr ikke å laste ned en bot itilfelle virus. Så det er mye tryggere å lage en selv. Men det var en som sa at det tok 400 timer å lage en. Gjør det det? Trenger også mer fakta om autoscript Lenke til kommentar
rozon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 400 timer er ikke så mye gitt at du skal lære deg noe nytt. Da kan du selv tenke om det er verd tiden å lage en bot, eller faktisk spille. Du finner mer informasjon her. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Lang historie kort: Gi opp. Last ned noe som finnes fra før, ev. ikke juks. Lenke til kommentar
PSycHOerlENd Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg synes det er kjedelig å sitte forran PCen å gjøre det samme om og om igjen på Runescape istede for at Pcen kan gjøre det for deg. Jeg vet ikke om det går an å lage dette programmet men gi meg et par hint ihværtfall. Hvis du ikke har peiling på hva Runescape er og ikke vet hva jeg skal få programmet til å gjøre, men har peiling på programmering så bare si ifra. Du har rett, Runescape er kjedelig. Det er bare grinding grinding grinding. Hvorfor spille det? Konverter heller til programmering Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Det er god trening i programmering om du faktisk setter deg ned å skriver en slik bot. Men dette er avanserte greier. Særlig om du snakker om å ikke bli oppdaget. Nå vet jeg ikke særlig om hvordan runescape fanger opp juksepaver, men jeg tipper du må lære deg mye om dataminne om du vil gå rundt anticheat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå