Gå til innhold

HTC Desire, tåstelås fusker når den ligger i lomma...

Anbefalte innlegg

Hei

Bruker min HTC Desire til å høre på musikk når jeg er på jobb, derfor går jeg med den i lomma.

Problemet er at den ofte begynner å oppføre seg merkelig... skifter sang, spoler i sangen, foretar opprigninger, etc.

Disse problemtene har vedvart også etter oppgradering av OS.

Synes dette er meget irriterende og det skal jo ikke være slik, noen som vet hva det kan være?

Merker meg også at mange av telefonene med problemer er nettopp HTS eller Samsung, er det tilfeldig tro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du tar den opp....... er tastelåsen fortsatt på?

Hvis nei, prøv å lås den med tegnemønster.

Eneste som skal fungere med lås på er volum av / på. / opp / ned.

Nei da er tastelåsen slått seg av...

Lenke til kommentar

Som nevnt, prøv å legge til et oppløsningsmønster, eventuelt bruk en annen låseskjerm. WidgetLocker og LockBot er 2 populære alternativer. Disse gir deg muligheten til å låse opp skjermen ved hjelp av horisontal sveip istedetfor vertikal, noe som reduserer sjansen for å låse opp i tide og utide når telefonen ligger i lomma.

Det kan også være dårlig kontakt med headsettet du bruker, har sett noen beskriver lignende problemer, men da har de også benyttet headset hvor man har mulighet for å styre musikken fra headsettet.

/Espen

Lenke til kommentar

Takker for svar... prøvde først Widget... men der ble aldri betalingen verifisert så etter mange timer ga jeg bare opp.

I dag installerte jeg LockBot Pro, problemet der er at programme ikke fungerer 100%.

Flere ganger får jeg den normale tastelåsen frem, låser opp og når den er opplåst låser den seg igjen med LockBot.

Av og til kommer den vanlige tastelåsen frem og vises i kort stund før den andre kommer istedefor.

Den klarer altså ikke å erstatte den innebygde tastelåsen i alle tilfeller.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...