Gå til innhold

Sapphire Radeon 9600pro eller CreativeGeForce FX 5600 ULTRA?

Anbefalte innlegg

selv om nvisia sin bildekvalitet ikke suger...så kan den se laaangt opp mot ATI sine radeon kort...det er BRA å få så bra ytelse med så bra bildekvalitet....visst du finner r9500pro...så kjøper du det..koster 1500-1600kr og er bedre...fx5600ultra slo såvidt low-end-korta..8500 osv...og det var på linje med 9500np...

nå må du bremse, du vet jo ikke hva du prater om.

fx 5600 ultra er like bra som R96009500pro og vell så det.

du snakker om FX 5200 du jo... :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EN STOR NVIDIA FAN Rusher!!??

Gf5600U er ikke på langt nær like bra som R9500,R9500pro,R9600 og R9600pro når man skrur på AA/AF, men når man ikke bruker AA/AF er Gf5600U NESTEN like god.

Men når vi går inn i high end markedet er Nvidia og Ati like gode igjen(her har vel Nvidia et bitte lite forsprang)

Lenke til kommentar
selv om nvisia sin bildekvalitet ikke suger...så kan den se laaangt opp mot ATI sine radeon kort...det er BRA å få så bra ytelse med så bra bildekvalitet....visst du finner r9500pro...så kjøper du det..koster 1500-1600kr og er bedre...fx5600ultra slo såvidt low-end-korta..8500 osv...og det var på linje med 9500np...

jeg bremse+?? :o det er tydlivis du som ikke vet hva du snakker om...

FX5600U er dårligere en alle r9500 og r9600kort....når man skrur på AA/AF henger fx5600U nede med r9000/9200 til og med 8500

fx5200 har jo problem med å slå mangen av mx-korta :roll:

Lenke til kommentar

jeg bremse+?? :o det er tydlivis du som ikke vet hva du snakker om...

FX5600U er dårligere en alle r9500 og r9600kort....når man skrur på AA/AF henger fx5600U nede med r9000/9200 til og med 8500

javell, da spørr jeg, hvor har du det fra?

og kom med testene som er gjort med det resultatet.

se her f.eks. http://www.anandtech.com/video/showdoc.htm...tml?i=1821&p=21

eneste i UT2003 ATI kortet yter bedre....

Rusher

Lenke til kommentar

her f.eks?

http://www.hardware.no/tester/skjermkort/a...5600/index.html kan finne flere jeg :roll: den testen du kom med nå tror jeg ikke litt på engang...grett nokk at fx5900 er overlegen... men at fx5800U ska ligge så langt r9800pro??? :o aldri sett en sånn ytelseforskjell på korta...r9800pro pleier å vere bedre...

her er jo ikke r9500pro med engang :roll: ?

EDIT: en til..litt eldre

http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis.../nv31-nv34.html

Lenke til kommentar

Nå overdriver du litt... Jg har vært eier av mx kortet og nå så har jg fx5200 og jeg kan se en stor forskjell :grumpy:

grett det...skulle bare få det fram.. men det er et fx5600 som blei testet har på hw.no(linken over) som ikke var langt fremfor

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

det farer så sinnsykt me overdrivelser angående denne saken..

en av de er påstanden om at nvididia må se laaaaangt etter bildekvaliteten til ati...slike påstander er til å grine av, ati er bedre, men er ikke så mye bedre altså..

men uansett så har det ingenting med saken å gjøre i dette tilfellet, 9600 pro er kortet du burde velge

Lenke til kommentar
det farer så sinnsykt me overdrivelser angående denne saken..

en av de er påstanden om at nvididia må se laaaaangt etter bildekvaliteten til ati...slike påstander er til å grine av, ati er bedre, men er ikke så mye bedre altså..

men uansett så har det ingenting med saken å gjøre i dette tilfellet, 9600 pro er kortet du burde velge

det jeg skulle få fram er at ati har god ytelse samtidig som de har meget god bildekvalitet i forhold til nvidia(da mener jeg at 4x AA er en god del bedre hos ATI en nvida)men ellers er mindre forskjell

Lenke til kommentar

Slapp av, jeg ble overbevist om at 9600pro kortet er hva jeg skal ha etter ANDRE posten. Det som har blitt posta senere her er bare til å le av spør du meg. Meeen, det er nå sånn det ALLTID er på disse forumene. Man spør et enkelt spørsmål, og det ender i at tråden blir fylt med teite diskusjoner. Bra underholdning da men.

Lenke til kommentar
Slapp av, jeg ble overbevist om at 9600pro kortet er hva jeg skal ha etter ANDRE posten. Det som har blitt posta senere her er bare til å le av spør du meg. Meeen, det er nå sånn det ALLTID er på disse forumene. Man spør et enkelt spørsmål, og det ender i at tråden blir fylt med teite diskusjoner. Bra underholdning da men.

det er jo det som er morro!!! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...