Gå til innhold

Sapphire Radeon 9600pro eller CreativeGeForce FX 5600 ULTRA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

ati kortet er bedre ja så det anbefales sterkt at du velger det...

altså, vga listen til toms hardware kan man så absolutt ikke stole på heller.

til deg som lurte på hva som er galt med dem, vel, de har en utrolig tendens til å allti lage reviews i intel og nvidia sin favør...

det er den siden som presterer å komme opp med resultater vi andre bare kan klø oss i hodet av..

er ikke nødvendig med noe lengre forklaring, kan bare konkludere med at de er veldig useriøs når det gjelder skjermkort og cpu tester, blir på en måte slik som når dagbladet tester mobiltelefoner og sier at mmc kort kan revolusjonere mobilbruken om noen år, er temmelig morsom uttalelelse med tanke på at siemens hadde dette i sin sl45 for litt over 2 år siden..

visse hw sider har enkelte produkter de burde holde seg unna..

toms hardware burde holde seg til f.eks lydkort og slike produkter..

dagbladet burde holde seg til sladder og useriøse nyheter som bondeviks ukjente barn for så å bruke 3 sider på å forklare at han har sendt 150 kr til redd barna for å være med i fadder prosjektet...

hum, jeg avsporet visst litt, menmen, toms hardware er ikke en side du burde lese tester på..

Lenke til kommentar
Ikke at jeg liker å bruke Tom's som referanse

Hva mener du mangler/er galt med testene til Tom's? Bare lurer..

Tror han sikter til det faktum at THG bruker å få en del merkelige testresultater som ofte er veldig forskjellige fra hva andre sider får. Tenker da spesielt på tester der Nvida kort testes opp mot kort fra ATI...

Lenke til kommentar
Ytelsen ser stort sett ut til å være noenlunde lik. Men ATI har mye bedre bildekvalitet. Vet ikke hva som evt. taler til fordel for GF5600. Jeg vurderer selv å kjøpe 9600Pro.

Nå må dere slutte og bruke ordet _mye_,

det er "fjortiss" fære og komme med slike utsagn.

_noe_ bedre er det rette ordet.

og kvaliteten er mer en god nok hos nvidia også.

Rusher

Lenke til kommentar

jephque og ThomasM har rett i hvorfor jeg ikke liker å bruke Tom's som referanse når jeg uttaler meg om noe. Man må aldri sluke testene der rått, ei heller noen andres, men lese flere tester før man danner seg et bilde av et produkt. Men er, som jeg signaliserer, ekstra skeptisk til Tom's.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hvis du allerede har ti4400 så mener jeg personlig det er bortkastet å investere i noe nytt skjermkort på dette tidspunktet..

da hadde jeg heller ventet til neste atinvidia kort..

Lenke til kommentar

selv om nvisia sin bildekvalitet ikke suger...så kan den se laaangt opp mot ATI sine radeon kort...det er BRA å få så bra ytelse med så bra bildekvalitet....visst du finner r9500pro...så kjøper du det..koster 1500-1600kr og er bedre...fx5600ultra slo såvidt low-end-korta..8500 osv...og det var på linje med 9500np...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...