Tobeass Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Ser etter et billig sett med trådløs mus og tastatur til min Ubuntu HTPC/media-PC. Hvordan er støtten for dette i Ubuntu? Vil f.eks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=610465 fungere rett ut av boksen? Endret 7. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Regner med det. Kjøpte selv ett Logitech MK260, var null problem på min htpc med ubuntu 10.04. Ekstra knappen (kalkulator, e-post osv) fungerer også, dessverre, da jeg har en tendens til å komme borti dem når jeg ikke vil .... Primært bruker jeg en fjernkontroll til xbmc, mus og tastatur er hovedsakelig tiltenkt brukt med Wimp. Endret 31. mai 2011 av Crowly Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Okei, da regner jeg med at jeg bestiller det settet, eventuelt det du linket til. Ser rundt om kring på internett at Microsoft-HW generelt sett har bra støtte for linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå