Gå til innhold

HTC Incredible S vs Desire S?

Anbefalte innlegg

Det begynner å nærme seg ny telefon-tid. Ettersom Sensation og Galaxy S II var skuffende i forhold til prisen tror jeg løsning blir å bare kjøpe en grei telefon for en litt billigere penge.

Uansett, Desire S og Incredible S koster ca det samme. Hva er de største forskjellene og hva ville dere anbefalt?

Slik jeg har forstått det så har Incredible litt større skjerm og litt bedre kamera. Ellers virker de ganske like?

Takk for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er faktisk bare skjerm og kamera som skiller dem?

Samme batteri gir litt mindre batteritid på Incredible S grunnet større skjerm. Selv om skjermen er større har den samme oppløsning som Desire S. Desire S har fått rapportert et problem på seg som kalles "grip of death," altså at wifi signalene blir markant dårligere når man holder over øverste del av telefonen (jeg har case-mate etui, noe som reduserer problemet betraktelig). Dette er et problem mest sannsynelig skyldes software, da Incredible S også fikk dette problemet når den ble oppdatert til 2.3 Gingerbread. Bedre oppløsning også på fronkamraet, 1,3 vs vga. Incredible har også fått rapportert problemer med mini-jack utgangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...