cinax Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei. Som tittelen sier så trenger hun en ny pc. Har sett litt på apple, men syns de er i det dyreste laget siden hun skal ha en 15". Men så fant jeg denne på komplett til 11000 kr. Så lurte jeg på om noen har erfaringer med denne pcen ? Eller om noen har noen andre forslag til en annen pc. Hun skal bruke den til normale ting: Skolearbeid,bilderedigering og kanskje noen spill som sims. Krav: 15" Min 500 GB HDD Bra design Batteri - At den varer på strømmen en stund. Takk på forhånd ! Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvorfor vil du bruke 10 000 når den kun skal brukes til kontorarbeid og gamle spill? Og hvorfor trenger du 500 GB? Lenke til kommentar
cinax Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 En haug med bilder,filmer og musikk. Hun har ca 10000 kr hun skal bruke på en pc, og den skal holde en stund. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Asus har veldig mange godbiter, spesielt hva gjelder utseende. Se f.eks. Asus X53U-SX044V - koster bare 3k, og ser lang bedre ut enn mye annet på markedet. Imidlertid er ikke maskinvaren stort bedre enn en netbook, så til Sims bør du velge noe annet. Asus sin N53-serie er kanskje det du er på jakt etter? Lenke til kommentar
KaiAlvin Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Skjønner fremdeles ikke tankegangen. Brukte 5500,-kr på bærbar(asus) til fruen for godt over tre år siden nå, og hun hadde nesten de samme kriteriene som du ramser opp. Denne skal nå få lov til å pensjonere seg, da den begynner å bli noe sliten. Har en ny Asus 15,6" til 3495,-kr på vei, siden hun ikke hadde noe krav til skjermkort. Om du bruker fem eller ti tusen, så tror jeg personlig ikke at den vil vare så mye lengre. Uansett, valget er ditt:) Lykke til! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 For all del, kjøp en pc som er veier mindre, og koster mye mindre. Skal du bruke så mye penger på en pc til dama di, kjøp en Mac. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Macbook Pro 13'3 er jo den ultimate damebærbare. Hvorfor må hun ha 2" mer? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Macbook Pro 13'3 er jo den ultimate damebærbare. Hvorfor må hun ha 2" mer? Hun vil kanskje si til deg at 13 er nok, men alle damers ønske er å ha minst en på 15, helst 17 for full nytelse. 2 Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Macbook Pro 13'3 er jo den ultimate damebærbare. Hvorfor må hun ha 2" mer? Hun vil kanskje si til deg at 13 er nok, men alle damers ønske er å ha minst en på 15, helst 17 for full nytelse. Måtte bare le... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå