PaleRider Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Min gamle 360 arcade døde brått sist uke så jeg handla inn en ny 360slim250g. Fine greier, men hele spillhistorikken min ligger på den gamle harddisken. Får jeg overført dette til den nye? Endret 31. mai 2011 av PaleRider Lenke til kommentar
PaleRider Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Tror jammen jeg fant en løsning: Lenke til kommentar
geirrs Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Det så litt tungvint ut. Jeg kjøpte nettopp en ny 360 Slim for å erstatte min gamle premium. Hadde en dataoverføringskabel liggende fra da jeg oppgraderte den gamle boksen med ny harddisk. Denne fungerer like fint på den nye (selvsagt), så jeg fikk overført alt av data til den nye boksen. Det er denne du trenger: XBox dataoverføringskabel. Greit, det koster litt, men så fungerer det bra også. G Lenke til kommentar
PaleRider Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Det så litt tungvint ut. Jeg kjøpte nettopp en ny 360 Slim for å erstatte min gamle premium. Hadde en dataoverføringskabel liggende fra da jeg oppgraderte den gamle boksen med ny harddisk. Denne fungerer like fint på den nye (selvsagt), så jeg fikk overført alt av data til den nye boksen. Det er denne du trenger: XBox dataoverføringskabel. Greit, det koster litt, men så fungerer det bra også. G Takker, men det hjelper lite med overføringskabel når boxen er død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå