jonas_blomster Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei, har en mediaspiller i bilen av typen Pioneer AVIC-920BT. Problemet er at jeg har en god del musikk på PCen i FLAC format som jeg ville spilt av på denne, men det støtter den ikke. Trenger derfor et godt program som enkelt kan konvertere disse til MP3. Er en Mac som skal benyttes, så må fungere på den. Vil også ha muligheten til å spille av musikk videoer, så trenger et program som kan konvertere disse også. Har også hatt noen problemer med å finne en liste over støttede video formater til spilleren, så om noen har bedre google skills enn det jeg har hadde dette vært til hjelp På forhånd, takk Lenke til kommentar
fjerten95 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Til video konvertering anbefaler jeg Hand Brake, er utrolig bra og støtter de fleste (alle) formater. Men denne så kan du også rippe DVD`filmer inn på maskinen din Veldig kjekt å ha. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Switch Audio Converter , har en Mac-versjon et sted på den siden der, men den har jeg ikke prøvd ... har ikke Mækk :-) Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Takk for svar, skal teste ut de programmene Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Prøvde Handbrake på en windows maskin. Klarte å lage det formatet jeg trudde jeg skulle ha, container MP4 (=MPEG4?) og satte video codec til H.264. Sendte en mail til Pioneer om hvilket format jeg skulle bruke og fikk: Videofilkompatibilitet (USB, SD) Format MPEG-4 MPEG-4 H.264 WMV Kompatibla “video codec” MPEG-4 MPEG-4 H.264 WMV som svar. Noen ideer om hva jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå