Green01 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei, Jeg har en acer aspire 5742ZG når jeg spille the sims 3 så etter en time eller to får jeg bluescreen, noe som er sykt irriterende! Jeg tror feilmeldingen er igdkmd64.sys. men d går så fort at jeg ikke rekker og lese alt:P Dette skjer kun når jeg spiller the sims 3, noen som kan hjelpe meg og fikse dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 vil anbefale TS å lese gjennom nettikette og retningslinjene som er linket til på venstre side av diskusjonsforumet. så komme tilbake med et godt tittelfelt og mer en antagelser til feilkoder. Lenke til kommentar
Green01 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Beklager! Har nå opprettet en ny tråd og håper denne er bedre Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det er ikke nødvendig å opprette en ny tråd. Du kan fint endre emnetittelen på eksisterende tråder. Men gjort er gjort, så jeg stenger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg