heggi Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 skal til og kjøpe lcd skjerm, og lurte på om dette var et godt kjøp: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&AvdID=1&CatID=23&GrpID=4&p=35439&s=fp Hvordan er det og spille på slike skjermer? Er det andre skjermer jeg burde vurdere heller? Er ingen stor gamer, men liker og ta et game mohaa eller tre liksom Lenke til kommentar
heggi Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 kanskje noen som kan fortelle hvordan jeg legger inn en link også :o Men som dere sikkert skjønner så var ukens tilbud på komplett.no jeg siktet til.. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Ukens tilbud hos Komplett Slik: (ta bort / i begynnelsen) [/url=www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&AvdID=1&CatID=23&GrpID=4&p=35439&s=fp]Ukens tilbud hos Komplett[/url] Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Samsung skjermen har 25 ms i responstid. Til spilling, så ville jeg funnet en skjerm med 20 ms eller lavere. Lenke til kommentar
Xei Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Selv har jeg Samsung skjerm, fungerer greit til spilling den. Min har samme responstid (25ms) som den du lurte på. Meget behagelig med LCD synes jeg. Burde vel sett etter en med DVI-tilkopling. Merket selv stor forbedring når jeg byttet fra analog til digital kabel. Lenke til kommentar
heggi Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Selv har jeg Samsung skjerm, fungerer greit til spilling den.Min har samme responstid (25ms) som den du lurte på. Meget behagelig med LCD synes jeg. Burde vel sett etter en med DVI-tilkopling. Merket selv stor forbedring når jeg byttet fra analog til tigital kabel. nOOb spm, men jeg regner med dvi tilkobling er digital tilkobling.. Lenke til kommentar
Xei Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Du har helt rett! DVI tilkopling er digital tilkopling ja. Da slipper skjermkortet å dekode D-A, for så at skjermen dekode A-D. Mindre feilkilder og bedre bilde, da AD konverteren i noen skjermer ikke alltid er like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå