Gå til innhold

Noen som har innspill ang denne PC-en? :)

Anbefalte innlegg

Hei :)

Skal kjøpe ny PC, og har kikket fram og tilbake på flere forskjellige. Har endelig kommet fram til denne modellen :)

Jeg betaler 4500 kr for den.

Finner ikke så mye informasjon hos andre forhandlere, så lurte på om noen her inne kanskje vet om det er verdt å kjøpe den? :)

Det jeg skal bruke PC-en til er internett, pokerspilling, FM og oppgaveskriving.

Håper på svar :D

Takk på forhånd!

Endret av rutinovic
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, i så fall blir det jo en annen sak, og noe du burde ha opplyst om til å begynne med ;).

Jeg vil likevel hevde at noen av de billigste på den listen jeg lenket til, vil være mer datamaskin for pengene. Den maskinen du ser på, har en eldre generasjon prosessor - samtlige i min liste har en nyere og kraftigere prosessor. Dessuten er det skjermkortet i den du lenker til, såpass svakt at selv den innebygde grafikkchip'en i en av dem på min liste, vil være like bra. Bortkastede penger, strøm og varme, med andre ord.

Edit: Både poker og FM vil nyte godt av å ha en kraftigere prosessor, bare for å ha det nevnt.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Hehe.. ja, tenkte ikke over det.

Men tusen takk for informasjon angående PC-en :) Burde kanskje revurdere det kjøpet da.

Ønsker gjerne en 13-14", og prisen bør ligge rundt 4-5000 kr.

Vanskelig dette her, når man ikke har innmari mye peiling på PC :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...