Odesseiron Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 I kveld er nest siste sjanse til å vinne heftige premier i StarCraft II og Crysis 2. Les hele saken Lenke til kommentar
Jebeso Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Har dere planer om å holde denne turneringen flere ganger og på andre tidspunkt gjennom året? Har siste eksamen i morgen, så får *akkurat* ikke vært med. Om man ikke rekker å spille alle kampene på én kveld så kan man fullføre de resterende innen 48 timer. Regner med det blir noe sleipt å melde seg på nå og prøve å spille samtlige kamper i morgen og innen disse 48 timene? Endret 31. mai 2011 av Teda Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Har dere planer om å holde denne turneringen flere ganger og på andre tidspunkt gjennom året? Har siste eksamen i morgen, så får *akkurat* ikke vært med. Om man ikke rekker å spille alle kampene på én kveld så kan man fullføre de resterende innen 48 timer. Regner med det blir noe sleipt å melde seg på nå og prøve å spille samtlige kamper i morgen og innen disse 48 timene? Ja, det må forstås på den måten at dersom det virkelig skulle drøye ut i forhold til antall runder, så kan man ta de siste kampene innen 48 timer. Hvis man ikke en gang kan delta i de første rundene den aktuelle kvelden, så risikerer man å bli diskvalifisiert dersom man ikke kan spille i det hele tatt. Det kan bli flere turneringer senere i år :-) Endret 31. mai 2011 av TST Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Flott! Hadde eksamen i dag, og så skal jeg bort litt i kveld. Får se om jeg rekker å bli med, eller så får jeg bli med neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå