AwsmPineapple Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hallo Jeg prøver og sette opp en gaming pc, men har et litt stramt budsjett. (8000 kroner) Kunne tenkt meg en pc som kan dra en god del spill men ikke en som er veldig dyr. noen som jeg ønsker og ha med er: hovedkort - Asus SABERTOOTH p67 CPU - Intel core i5 2500K kabinett - antec six hundred Det er disse delene som jeg gjerne vil ha med. Resten kan endres på og byttes ut. jeg har et oppsett, men er litt usikker på om alle delene passer med hverandre. Oppsett her Håper jeg kan få noen gode svar 1 Lenke til kommentar
AwsmPineapple Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 så.... alt passer da eller? 1 Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Alt passer. Det er en heftig kjøler du har der, skal du overklokke? Lenke til kommentar
AwsmPineapple Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Alt passer. Det er en heftig kjøler du har der, skal du overklokke? har tenkt tanken ja. ikke i første omgang, men jeg tenker at jeg kommer til å gjøre det før eller senere Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Rimelig stygt kabinett da, hvis du er ute etter min mening Finnes mye som er finere og billigere. Du kan sikkert få tak i mer priseffektive rambrikker og HK i tillegg. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ville ikke gamblet på at RAM-brikkene passer sammen med kjøleren uten å sjekke det nærmere først. Dessuten er Samsung F3 1TB billigere enn F1 750GB. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det tenkte jeg ikke på en gang. Tror du de lager en kjøler så bred mot sidene at den stanger borti RAM-en? Og ja, heller Samsung F3. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jeg vet at det lages slike kjølere, og jeg vet at Noctua har flere av dem. Jeg vet bare ikke om den du har valgt er en av dem. En enkel løsning på den mulige problemstillingen er å velge RAM-brikker som ikke stikker en halvmeter opp fra hovedkortet. edit: Jeg vet dette er et problem med Corsair sin Vengeance-serie parret med Noctua sine NH-D-modeller. Med Vengeance spesifikt er det mulig å fjerne kjøleribbene selv (om du ikke har noe imot å modde brikkene dine), men da mister du halve poenget med å kjøpe de brikkene i utgangspunktet imo. Mulig det går an for Dominator-serien også, jeg er ikke sikker. Endret 7. juni 2011 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå