V. Haugen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det bekrefter Samsungs toppsjef. Galaxy S III lanseres tidlig i 2012 Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Passer bra å bytte ut min Galaxy S I på det tidspunktet Samsung ligner bare mer og mer på Apple også... Endret 31. mai 2011 av HtotheE Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Elsker min S2. Gjør meg ikkeno at de slipper ut en ny, bare et pluss for de som skal kjøpe seg ny på den tiden. Jeg beholder min til det er behov for ny. Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 HEHEHE. Kult. Lurer bare på hvor kul den blir når SII er så bra. Nå må Apple jobbe hardt. 5'ern er slått ut før det kom markedet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Med mindre Apple viser frem noen virkelige innovative nye funksjoner, og ikke filleoppdateringer som "nå mapper med farger" (eller noe sånt) i IOS 5 om et par dager, så vil jeg tro iPhone 5 allerede kan se seg slått av SGS II / SGS III. Apple ligger virkelig langt bak android i det siste. Og nå som Android har kommet til ett såppas stabilt stadiè, så ser jeg lenger ingen grunn til å anbefale en iphone til noen fremfor en Galaxy S II eller annen topp- Android telefon. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 jaja.. da var det bare å planlegge ny telefon igjen da... Da er sikkert min SG2 vel brukt likevel ^^ Kan ikke vente blir sikkert bra det der Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvis ryktene om at iPhone 5 kommer våren 2012 slår til, er det duket for en real "showdown" mellom Samsung og Apple tidlig neste år. De to krangler som kjent allerede i retten om patenter. Ytelsesmessig derimot vil nok Iphone 5 ha lite å stille opp med mot Galaxy S 3. Er ikke engang sikkert iphone 5 vil yte særlig bedre enn Galaxy S2? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ytelsesmessig derimot vil nok Iphone 5 ha lite å stille opp med mot Galaxy S 3. Er ikke engang sikkert iphone 5 vil yte særlig bedre enn Galaxy S2? Ja de syntetiske testene altså. Om man ikke får mye poeng der så er det rett og slett ikke noen bra telefon! Lenke til kommentar
Dinqado Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg har virkelig blitt en SGS fan.. Har hatt Samsung Galaxy S (og solgte den for 2.000,-) Har Samsung Galaxy S II Kommer nok til å kjøpe Samsung Galaxy S III Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Høres ut som en heftig telefon, som absolutt skal vurderes. Med mindre iPhone5 får noe skikkelig revolusjonerende funksjoner, tror jeg nok min iPhone4 blir mitt siste Apple produkt. Men vi får vente og se hva slags revolusjon Steve har å komme med i iOs5 og iCloud. Han har jo tross alt imponert mange ganger før... men også skuffet. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ytelsesmessig derimot vil nok Iphone 5 ha lite å stille opp med mot Galaxy S 3. Er ikke engang sikkert iphone 5 vil yte særlig bedre enn Galaxy S2? Ja de syntetiske testene altså. Om man ikke får mye poeng der så er det rett og slett ikke noen bra telefon! Jepp, mange her som har tungt for å svelge at folk flest ikke bryr seg... Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det som holder meg til Apple for tiden er i hovedsak App Store. En Android-mobil skal være *veldig* god for at jeg ofrer det jeg anser for å være et kvalitetsmessig bedre økosystem til fordel for Hz og RAM. Personlig anser jeg dette for å være en så viktig del av telefonen (eller nettbrettet) at litt bedre oppløsning, litt mer RAM, litt raskere CPU blir meningsløst. (når det er sagt, så finnes det selvsagt en grense for hvor langt min lojalitet til App Store strekker seg) Lenke til kommentar
hpndt Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 For meg var SGS1 ut av esken en skuffelse. Vel, det "laggy" OSet kunne jeg jo gjøre noe med, skjermen er praktfull, men kontaktene oppå i stedet for i bunnen, og bryter på siden? Håpløs konstruksjon, motsatt både iPhone og HTC. Bruker nå iPhone 4 pga best batterikapasitet til fordel for både SGS1 og HTC DHD. Mindre skjerm, men trenger briller uansett. Når det gjelder Appstore kontra Market vinner Market fordi man kan innstallere til telefonen fra PC (via Googlekonto), og Gogglekontoen husker og hvilke programmer man har kjøpt om man bytter telefon. Uten å måtte kople mot PC/Mac med kabel. Håpløst. Gode og dårlige programmer finnes begge steder. iPhone er rimelig dødfødt om man kommer fra Android om man ikke fengselsbrekker den. Lenke til kommentar
OTheDon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Veldig fornøyd med min S2, så tror ikke jeg kommer til å oppgradere til S3, venter kanskje på S4? Men man vet jo aldri, kanskje det kommer en annen ny mobil som knuser alle andre og har fire ukers batterilevetid ? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Ser ingen grunn til å bytte ut telefon hvert år, bare for å få noen få nye ting. Jeg byttet f.eks. ikke ut min Galaxy S med Galaxy S 2, bare fordi den er bedre. Så det passer bra at 3'ern kommer ut ca. to år etter 1'ern. Endret 1. juni 2011 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Ytelsesmessig derimot vil nok Iphone 5 ha lite å stille opp med mot Galaxy S 3. Er ikke engang sikkert iphone 5 vil yte særlig bedre enn Galaxy S2? Ja de syntetiske testene altså. Om man ikke får mye poeng der så er det rett og slett ikke noen bra telefon! Ikke bare syntetiske tester: "Mens Galaxy S II skroller særdeles flytende selv over nettsider med mye Flash-innhold (den eneste telefonen vi har testet som håndterer dette bedre enn iPhone 4)" Kilde: Dinside sin test av Galaxy SII Endret 1. juni 2011 av DroidOle Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Galaxy S II er faktisk glattere enn iPhone 4 i scrolling på web ja. Det er marginalt, men alikevel merkbar forskjell. Dette er faktisk en bragd med tanke på hvor glatt iPhonen er. Ownd på de fleste områder. Gleder meg til Galaxy S III Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 iPhone 4 har heller ikke Flash, då det er ikke rart den er kjapp. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) iPhone 4 har heller ikke Flash, då det er ikke rart den er kjapp. SGS II laster inn sidene raskere enn iPhone 4, smoothere scrolling, rendring og er glattere i pinch to zoom. Samt at den har generelt bedre visning når det er hele EN TOMME i forskjell. http://androidnorge.wordpress.com/2011/05/15/hvorfor-velge-samsung-galaxy-s-ii/ Endret 1. juni 2011 av KjellGu Lenke til kommentar
geil Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ytelsesmessig derimot vil nok Iphone 5 ha lite å stille opp med mot Galaxy S 3. Er ikke engang sikkert iphone 5 vil yte særlig bedre enn Galaxy S2? Ja de syntetiske testene altså. Om man ikke får mye poeng der så er det rett og slett ikke noen bra telefon! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg