V. Haugen Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Lar deg bytte operatør på minuttet. – SIM-fri iPhone kommer i august Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Dette lukter ikke bra. Ser for meg at det vil føre til MER kontroll fra Apples side. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Som om det ikke er stress nok med disse rare simkortene iPhone må ha i dag.. Selve ideen er god, men da håper jeg heller på en standard som inneholder dette, enn ett låsegrep fra Apple. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Tror dette kan være en god ting, dessverre nok (mener jeg) har Apple så mange kunder at tele operatørene faktisk vil gjøre sitt ytterste til å få dette systemet til å virke hos seg. Så er faktisk glad for at det er Apple som prøver først, gjør ikke operatørene en innsats nå, vil de ikke gjøre det i det hele tatt. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Spent på hvordan et slikt system vil fungere i praksis. Muligheten til å f. eks. ha flere abonnementskoder i samme telefon og hoppe mellom jobb- og privatabonnement med et klikk ville nok være praktisk for mange. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 7. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2011 iPhone 4s blir en utrolig dårlig oppgradering, kanskje til og med mindre enn fra 3G -> 3Gs. Telefoner uten simkort må jo være kriminelles drømmeprodukt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg