Natrich Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Tusen takk kaian! ____ Solnedgang ved sjøen: 20. juni Sunset by Hans-Kristian Valnes, on Flickr Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Kom hjem fra Bornholm igår, fikk tatt en del bilder der som jeg håper passer til festen Bildene kommer ikveld (: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Kom hjem fra Bornholm igår, fikk tatt en del bilder der som jeg håper passer til festen Bildene kommer ikveld (: Gleder meg alt - de du la ut i ju[nl]i tråden var bra. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 23. juni Motoren til en av de fire hjulene som driver heisekranene langs sporet. 25. juni Seascape fra havna i Gudhjem på Bornholm. 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 27. juni 30. juni Utsikten fra rommet på Vandrehjemmet Med det sier jeg takk for nå, junifesten har vært morsom og lærerik! Takk for alle kommentarer, det er oppløftende! God sommer! 1 Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Varmer med kommentarer _____ 19. juni Er dette bildet på noen måte redigert? Har veldig sansen for slike komposisjoner Flott bilde Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Takk Det er nesten rett fra kamera, har bare spritet opp kontrasten litt i LR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå