ilpostino Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg har brukt Squirrelmail i en årrekke og har vært litt på utkikk etter noe bedre uten at jeg har funnet det. noen som vet om det finnes+ da jeg har Android-telefon kunne jeg tenke meg å integrere kontaktlisten og kalenderen ra Gmail inn i Squirrelmail. jeg er litt usikker på om/når jeg eventuelt skal få tid til å lage det selv. jeg har ikke funnet det på hjemmesiden til squirrelmail men noen som vet om det finnes..? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Du skulle ikke heller gå for å bruke Google til å kjøre mailen din for deg da? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 tja, har vurdert det men siden jeg har eget domene er jeg litt standhaftig på å bruke mailadresen min der som primær mailadresse. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det er ikke noen motsetning der http://www.google.com/apps/intl/no/group/index.html Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Byttet selv fra squirrelmail til Horde når clarkconnect i sin tid byttet. Er så lenge siden nå at jeg ikke husker stort av forskjellene desverre. Bruker heller ikke Horde stort lengere selv, da jeg kjører IMAP og thunderbird til stort sett alt. Horde er mest som en backup vist jeg ikke er på en av mine egene maskiner. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 ved å bruke webmail så låser jeg meg ikke til å sjekke mail en et sted og det er denne fleksibiliteten jeg liker. Lenke til kommentar
Hole Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg er veldig fornøyd med Google Apps ihvertfall. Da får du lagt til [email protected] enkelt i kontrollpanelet. Opp til 10 brukere gratis. Webklienten er også den beste jeg har brukt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Da har jo google apps den fordelen at du kan kjøre exchange på de maskinene/dingsene som du ønsker å ha mailen fast på. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Personlig så bruker jeg Crystal Mail, som er en fork fra roundcube. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 det er veldig fristende å flytte alt over til Google apps. har et par stykker som har fått mailadresse i domenet mitt så må ta en liten runde med de før et eventuelt bytte. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 jeg måtte knote litt med DNS'en for å få det til. jeg har allerede en eksisterende gmail-konto. er det mulig å knytte det nye domenet til denne adressen? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ikke så vidt jeg vet, men jeg har ikke prøvd heller da. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 har registrert enda et domene og sitter nå med tre domener. ville vært greit å kunne sjekke/skrive mail fra alle disse domenene fra en side. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Sånn ja, da skjønner jeg hva du mener, ja du kan legge til flere domener til google apps. Jeg har 4 eller noe knyttet sammen. Jeg trodde du tenkte på gmail-kontoen din jeg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 jeg registrerte en gmail-konto for en del år siden og siden jeg har Android-telefon har jeg blant annet kontaktlisten og kalenderen knyttet opp til denne kontoen. det beste hadde vært å knytte to av domenene mine, og etterhvert det tredje, til denne kontoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå