Pronto Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Har noen tips om et bra gratis oppkoplingsabonnement ? Jeg har hatt Frisurf til nå, men de har blitt så aggresive i sine salgsmetoder at jeg ikke ønsker å bruke dem. Fikk plutselig regning for et spamfilter jeg aldri har bestillt. Ikke bevisst i allefall, men de har gjort det lett å trykke seg inn på noe en ikke er helt klar over er en ekstratjeneste. En kompis som har Frisurf ble oppringt av en selger som sa at for kr.149 pr.mnd skulle han få dobbel hastighet. Han nevnte ikke at det krevde en ISDN innstallasjon først !!! Min kompis valgte å vente, men ble likevel tilsendt en pakke og registret som kunde. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Min kompis valgte å vente, men ble likevel tilsendt en pakke og registret som kunde. Vanlig måte og selge på for telefonselgeren til TN, herover er det mange som har fått ADSL-pakker hvis de har vist den minste interesse for det i telefonen. Unnskyldningen de bruker når folk ringer og lurer på hvorfor de har fått ADSL fra TN uten og be om det er som følgende: Du kan jo bare sende den tilbake, pakkelapp ligger ferdigfrankert i esken. Jeg regner med de selger endel på denne ekstremt aggresive salgsteknikken blir 40% sure så har de alikevel solgt masse. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 start.no, som dagbladet og powertech står bak, har fungert bra for meg.. Lenke til kommentar
que Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Bruk "rett på nett", vanlig lokaltakst, ingen registrering, brukernavn eller passord. Telefonnummer 21405020. - 2002-11-21: RETT PÅ NETT MED START.NO "RETT PÅ NETT" 21 40 50 20- Har du av og til problemer med din isdn- eller modemtilgang til - Internett? IRC-brukere har nå fått et eget nummer fra start.no som - kan brukes uten brukernavn og passord, og med både ISDN og modem. - Tjenesten støtter også STAC komprimering, og opptil 30 (!) isdn- - kanaler koblet sammen. Hvis du ønsker å teste denne tjenesten - (som driftes av PowerTech) trenger du ikke gjøre annet enn å endre - telefonnummeret du ringer for å nå Internett. Ingen andre endringer - er nødvendige bortsett fra å endre nummeret du ringer. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Takker for svar. "Rett på nett" er jo genialt, takk que ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå