SoiRaM Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Metro: Last Light? eller Metro 2034 er vell akkuratt samme men det skal vell vises? Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Skyrim og BF3 redder E3 for min del Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Særdeles mange spill å glede seg til, spesielt Assassin's Creed for min del. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Stor fare for at jeg blir konsollgamer dette året igjen (har wii og ps3en her i Bergen) Xboxen burde jeg kunne låne meg med om det trengs.(feks. om ME3 kommer til xbox først) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Blir utrolig spennende å se mer av Skyrim! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Et eller annet fra CD Projekt Red blir også vist frem. Wither-relatert sådan. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Skyrim må være hovedgrunnen for at jeg gleder meg til E3 messa Så har vi jo også hitman 5 som lokker litt Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Skyrim all the way. BTW har noen hørt noe fra ff13versus? Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 For gudskyld vis fram GTAV .. Trenger mer av den vanvittige humoren. Men ellers så er det mange spill på den listen som jeg gleder meg til å høre mer om F.eks Dead Island, NFS: The Run, FM4 & APB: Reloaded. Bare for å nevne noen ^^ Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 kommer mye bra i år.. last guardian, oppfølgeren sotc og ico... også et spilll som jeg ser spesielt fram til: black souls, altså deamons souls 2. herlighet. Lenke til kommentar
ignis nocturna Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ikke noe World of Darkness online? :/ Hadde håpet vi endelig skulle få noe informasjon om dette under E3! Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 W40K: Space Marine Mass Effect 3 Star Wars: The Old Republic Dead Island The Elder Scrolls V: Skyrim Call of Duty: Modern Warfare 3 ...og alt nytt om Heroes VI tas imot med lovord og gledestårer. Street Fighter vs. Tekken Lenke til kommentar
cryonso Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Skyrim blir de beste på E3 i år Endret 1. juni 2011 av cryonso Lenke til kommentar
Wolverinne Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 gleder meg helt vilt til å se mer av Bioshock infinite.. den lille teaseren jeg har sett ser utrolig spennende ut og jeg kan ikke veeente!!!! Ellers håper jeg på nyheter om Kingdom Hearts 3DS, da jeg er blodfan av serien (A) Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 gleder meg helt vilt til å se mer av Bioshock infinite.. den lille teaseren jeg har sett ser utrolig spennende ut og jeg kan ikke veeente!!!! Ellers håper jeg på nyheter om Kingdom Hearts 3DS, da jeg er blodfan av serien (A) Da burde du ta en titt på 10 min gameplayet! AWSOME! søk på youtube Lenke til kommentar
Ollisen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Skulle ønske Gearbox kunne snakke om det siste Brothers in Arms Lenke til kommentar
Playable Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) YESSSS!!! Da har Sega og Gearbox Software offisielt bekreftet at Aliens: Colonial Marines skal snakkes om og vises frem på E3. Det har blitt sendt diverse Aliens effekter rundt til diverse Spill-sider og spill magasiner i den siste tiden, så det lå i kortene. I dag slapp de 2 teasere, en av dem med noe game-play i seg Aliens: Colonial Marines ignorerer på sett og vis Alien 3 og Alien Resurrection, og plukker opp trådene der James Cameron's Aliens slapp. Spillet er planlagt utgitt våren 2012, etter seks år i utvikling. Les mer her og se teaserene her: http://www.youtube.com/watch?v=Tt3PJbckrHs&feature=player_embedded og her for forlenget versjon (Hostname: FATHER) Gamer.no kan nå endre "Alien-spill" under Sega til Aliens: Colonial Marines og jeg forventer en fyldig rapport rundt denne Endret 1. juni 2011 av Playable Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 de bruker visst enda IPv4 i fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå