Gå til innhold

Selge Travian & TribalWars bruker?

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med salg av Travian og/eller TribalWars brukere?

Jeg er ganske klar over at dette er ulovlig, og dette er bare et hypotetisk spørsmål.

Jeg tenker her på Travian & TribalWars brukere som ligger på topp 100 rang listen.

Er det noen som har prøvd å selge Travian og/eller TribalWars bruker/brukere?

Hvor mye kan en i så fall forvente å få for en bruker, og hvor mye fikk du for den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Er det ulovlig? Jeg vet at det ikke er noe problem med å spille flere brukere på en traviankonto. Du kan også gi den bort. Så ser ikke hvorfor man ikke skal kunne selge om du finner en kjøper. Tribalwars vet jeg ikke noe om.

Verdi vil vel komme an på hvor langt ut i serveren det er. Og ikke minst hvilken server det er. Hvor mye gull du har igjen spiller også rolle. En konto på en .com server vil ha en større verdi vs en konto på .no server. Om det er en travian 4 server vil nok også prisen stige noe.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Tviler på at du hadde fått noen kjøpere uanz, på Tribalwars ihvertfall er det jo direkte flaut å ikke være topp 5 engang, så da må det jo ganske mye til for å i det hele tatt opprettholde en konto til du finner noen som faktisk ville betale for en konto i akkurat den posisjonen på den serveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...