Mobilla Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Noen som har noe kjennskap til eller erfaring med denne? Etter at jeg måtte pensjonere min gamle Nokia, har jeg savnet en GPS med skikkelig fotgjengermodus. Så så jeg Navigon i Android Market - kanondyrt, men det så veldig bra ut på bildene som var vist. Imidlertid vil jeg ikke bruke 7-800 på noe jeg er usikker på. Jeg kjører ikke bil, så behovet mitt ligger ikke der om ikke den som kjører skulle trenge å låne det. Fotgjengermodusen på Nokia sine telefoner var veldig gode, og er nok det største savnet etter at jeg skaffet meg HTC Desire HD. Google kartene er ikke så tydlige å se. Såh ... Har noen erfaring med Navigon? Funker den godt i Norge? Valutta for penga? Jeg ferdes mest i Akershus/Oslo. Endret 9. juni 2011 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Hegel1965 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Noen som har noe kjennskap til eller erfaring med denne? Etter at jeg måtte pensjonere min gamle Nokia, har jeg savnet en GPS med skikkelig fotgjengermodus. Så så jeg Navigon i Android Market - kanondyrt, men det så veldig bra ut på bildene som var vist. Imidlertid vil jeg ikke bruke 7-800 på noe jeg er usikker på. Jeg kjører ikke bil, så behovet mitt ligger ikke der om ikke den som kjører skulle trenge å låne det. Fotgjengermodusen på Nokia sine telefoner var veldig gode, og er nok det største savnet etter at jeg skaffet meg HTC Desire HD. Google kartene er ikke så tydlige å se. Såh ... Har noen erfaring med Navigon? Funker den godt i Norge? Valutta for penga? Jeg ferdes mest i Akershus/Oslo. Hei, jeg har lastet ned hele Europa kart fra Navigon markedet og testet det i bilen på Samsung Galaxy PAD. Fungerer utmerket, for meg i så fall. Dem har også senket prisen slik at hele Europa kart koste nå 475 NOK. Du kan vurdere dete om du vil. Lykke til... Lenke til kommentar
el-corazon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ta en titt på nav-droid fungerer greit til fotgjengerbruk Lenke til kommentar
AlwaysSomething Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg har noe av det samme problemet. Men jeg lurer på noe.. Hvordan fungerer egentlig GPS? Jeg byttet nettopp ut min Nokia N8 med Samsung Galaxy S2. På Nokiaen var det gratis navigasjon og jeg var daglig ute med treningsprogrammet SportsTracker uten at dette kostet noen verdens ting. Siden jeg i dag har Android, finnes ikke SportsTracker, men Endomondo (SportsTracker er rett rundt hjørnet!), men hvordan skal jeg da gjøre dette? Hva er det som kommer til å koste? Hvis jeg nå er ute og løper i et par timer med GPSen på, blir det flere hundre kroner i DataTrafikk? Hvis jeg kjøper et eller annet navigasjonsprogram til 2-300 kr, vil jeg fortsatt måtte betale for Datatrafikken? SportsTracker bruker Google Maps, så sånn sett vil jeg vel ikke trenge noe annet navigasjonsprogram..? Tusen takk for svar! (Ikke meninga å spore av, Mobilla!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå