protoneedhelp Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg har nettopp reinstallert windows på min stasjonær pc. Den er selv bygget. Det går kke an å gå inn på nettet, selv om jeg har plugga inn internett-kabelen. JEg gikk inn på enhetsbehandling, under står det ''network adapters'' med en grønn-ikon ved siden av. Jeg klikket på den, og det kom bare en annen grønn-ikon hvor det står ''1394 Net adapter''. Hva må jeg gjøre nå? takk på forhånd. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Installer driver til nettverkskortet... Ligger på CDen som fulgte med hovedkortet, eller på HKprodusentens hjemmesider. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Installer driver til nettverkskortet... Ligger på CDen som fulgte med hovedkortet, eller på HKprodusentens hjemmesider. men hvilken driver skal jeg laste ned? har ingen cd som fulgte med hovedkortet. jeg gikk inn på kjør->dxdiag-> systemmodel : to be filled by o.e.m. HVa slags hk er det da? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Finn produktnavnet til hovedkortet og søk på det inne på produsentens hjemmeside. Du vil da kunne finne drivere. For eksempel et av mine hovedkort er laget av Gigabyte og har produktnavn GA-H55N-USB3. Programmet Speccy kan nok hjelpe deg med å finne produktnavnet dersom du ikke har embalasje/brukerveiledning hvor det står på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå