Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hva gir dårlig ånde?

madman88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bakterier i munnen som gir dårlig ånde. Puss også tungen når du pusser tennene, da mye av bakteriene samler seg her. Prøv å unngå mat med mye løk/hvitløk i. Tanntråd er også med på å hjelpe til mot dårlig ånde :) Ha med deg tyggis, eller mintpastiller som frisk etc.

Lenke til kommentar

ja,er ikke noe jeg sliter veldig med altså,er mest når man våkner,men det er vell normalt?

men det fins vell munnskyld som skal hjelpe veldig også før man legger seg og når man våkner,slik jeg har forstått det?

Lenke til kommentar

Unngå å bruke for mykje munnskyll med alkohol, det tørkar ut munnen. SB12 skal visst være eit bra produkt, Listerine og liknande ville eg haldt meg unna. Jo meir munnskyllen svir, jo mindre heldig er den for tannemaljen og slimhinnene.

Dårleg ånde kjem av bakterier og mat med sterk lukt. Det kan og kome frå ein betennelse eller liknande. Oftast kjem det frå bakterier som ligg bak i munnen, mest på tunga. Her er nokre tips.

Puss tenna godt kvar morgon og kvar kveld. 2 minuttar tannpuss (helst med elektrisk børste), 2 minuttar med tanntråd, skyll godt, 1 minutt med fluorskyll (mild utan alkohol). Du kan og bruke ei tungeskrape eller ein tannbørste for å vaske tunga, hugs å få med den bakerste delen. Ha gjerne litt tannkrem på tunga når du vasker den.

Skyll munnen med vatn etter eit måltid for å unngå at det ligg for mykje matrestar i munnen som dannar bakteriar og lukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...