Friluftskar Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Utan foreplay er 10 sekundar umogleg. Om du vil få dama til å komme fortast mogleg kan du spørje ho kva som skal til, det er det lettaste. Niks Så du mener at det er en legitim påstand å gå fra a) ingen berøring til b) orgasme på 10 sekunder? Om det er tilfelle synest jeg synd både på deg og kjæresten din. Må jo bli klin umulig å gjennomføre et sameleie hvis hun skal ha en orgasme hvert 10 sekund... Fra a til b på 8, faktisk. Men da var hun jo ganske "klar", men det var uten berøring fra før. Og med dongeribukse på. Jeg påtar meg ingen del av "æren" i det. Det er dama som er veldig disponert for å få orgasme Utan foreplay er 10 sekundar umogleg. Om du vil få dama til å komme fortast mogleg kan du spørje ho kva som skal til, det er det lettaste. Niks Det hjelper om du skriv kva som er "niks". Du påstår at det er umulig for kvinner å få orgasme på 10 sekunder, det er feil. Du er upressis! Du forteller om lite oppvarming (men "litt foreplay" og noe stimulering av "to-eren", utenpå bukser, o.l.) Og her, kan detaljer avgjøre! Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 No worries i min gård, vesla. Uansett hvordan man formulerer seg, så står det "løgn" der, og da skinner det ganske godt gjennom hva man egentlig mener. Så et ord, et avgjørende her! Tull! Kan du ikke norsk! Det kommer ann på hva, ordet står i "sammenheng med". Ikke et enkelt ord! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Utan foreplay er 10 sekundar umogleg. Om du vil få dama til å komme fortast mogleg kan du spørje ho kva som skal til, det er det lettaste. Niks Så du mener at det er en legitim påstand å gå fra a) ingen berøring til b) orgasme på 10 sekunder? Om det er tilfelle synest jeg synd både på deg og kjæresten din. Må jo bli klin umulig å gjennomføre et sameleie hvis hun skal ha en orgasme hvert 10 sekund... Fra a til b på 8, faktisk. Men da var hun jo ganske "klar", men det var uten berøring fra før. Og med dongeribukse på. Jeg påtar meg ingen del av "æren" i det. Det er dama som er veldig disponert for å få orgasme Utan foreplay er 10 sekundar umogleg. Om du vil få dama til å komme fortast mogleg kan du spørje ho kva som skal til, det er det lettaste. Niks Det hjelper om du skriv kva som er "niks". Du påstår at det er umulig for kvinner å få orgasme på 10 sekunder, det er feil. Du er upressis! Du forteller om lite oppvarming (men "litt foreplay" og noe stimulering av "to-eren", utenpå bukser, o.l.) Og her, kan detaljer avgjøre! Du blander meg med trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg