Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan få en jente til å komme kjapt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utan foreplay er 10 sekundar umogleg. Om du vil få dama til å komme fortast mogleg kan du spørje ho kva som skal til, det er det lettaste.

Niks

Så du mener at det er en legitim påstand å gå fra a) ingen berøring til b) orgasme på 10 sekunder?

Om det er tilfelle synest jeg synd både på deg og kjæresten din. Må jo bli klin umulig å gjennomføre et sameleie hvis hun skal ha en orgasme hvert 10 sekund... :innocent:

Fra a til b på 8, faktisk. Men da var hun jo ganske "klar", men det var uten berøring fra før. Og med dongeribukse på.

Jeg påtar meg ingen del av "æren" i det. Det er dama som er veldig disponert for å få orgasme

Utan foreplay er 10 sekundar umogleg. Om du vil få dama til å komme fortast mogleg kan du spørje ho kva som skal til, det er det lettaste.

Niks

Det hjelper om du skriv kva som er "niks".

Du påstår at det er umulig for kvinner å få orgasme på 10 sekunder, det er feil.

Lenke til kommentar

Du påstår at det er umulig for kvinner å få orgasme på 10 sekunder, det er feil.

Okey. Har du nokre kjelder som viser til at dette er mogeleg? Eg fant litt på nettet, men dei fleste sidene hadde kopiert den same teksten, ingen brukarerfaringar.

Lenke til kommentar

Okey. Har du nokre kjelder som viser til at dette er mogeleg? Eg fant litt på nettet, men dei fleste sidene hadde kopiert den same teksten, ingen brukarerfaringar.

"Kilder som viser til at dette er mogleg" ... Jeg snakker om min egen erfaring med min egen kjæreste. Jeg kommer ikke til å sende henne inn til noe forskningsprosjekt hvis det er det du forventer.

Lenke til kommentar

Eh, 10 sekunder + forspill er ikke 10 sekunder.

10 sekunder er fra man begynner til man er ferdig. Inkludert forspill kan man jo bare få henne helt på bristepunktet, starte "tiden" og ta henne over. Ikke vanskelig, du..

Postet av anonym: e7fc5fcb82d59ec2f8586d5e0614825c

Ja hvis en, eller begge er på bristepunktet før penetrering, skal det jo ikke mye til. Men, jeg har aldri benyttet stoppeklokke da! :)

Lenke til kommentar

Er det snakk om 10 sekund frå scratch, eller tar ein ikkje med forspel?

Frå dama sit på sofaen utan ein einaste seksuell tanke til orgasme tar altså 10 sekund?

Det var vistnok med "litt" forspill og noe anus stimulering. Se svaret til trådstarter, lengere frem i tråden.

Lenke til kommentar

Er det snakk om 10 sekund frå scratch, eller tar ein ikkje med forspel?

Frå dama sit på sofaen utan ein einaste seksuell tanke til orgasme tar altså 10 sekund?

Det spurte jeg henne ikke om, men jeg antar da at hun var ganske klar for å si det slik.

PS: Jeg er _ikke_ trådstarter, for å unngå eventuelle misforståelser.

Endret av Twinflower
Lenke til kommentar

Jeg syns at 10 sekunder høres ut som løgn. Men hvis du skal "toppe" den bør du kanskje lære om hva den spesielle jenta liker. Stimulering av anus er kanskje noe for dama til kompisen din, men det trenger ikke være nok for partneren din. Finn ut hvilke punkter på kroppen hun "reagerer på" og trykk på alle de riktige knappene så kaaanskje det fungerer. Et annet tips er å absolutt ikke fortell dama at det er et veddemål. Da taper du.

Lenke til kommentar

Det var vistnok med "litt" forspill og noe anus stimulering. Se svaret til trådstarter, lengere frem i tråden.

Då er det ein litt anna sak. Enn så lenge ein ikkje definerer "litt forspill" eller kor mykje som faktisk skjer er diskusjonen ganske håplaus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns at 10 sekunder høres ut som løgn. Men hvis du skal "toppe" den bør du kanskje lære om hva den spesielle jenta liker. Stimulering av anus er kanskje noe for dama til kompisen din, men det trenger ikke være nok for partneren din. Finn ut hvilke punkter på kroppen hun "reagerer på" og trykk på alle de riktige knappene så kaaanskje det fungerer. Et annet tips er å absolutt ikke fortell dama at det er et veddemål. Da taper du.

Du skal ikke være så raskt ute med å flagge trådstarters kompis for løgner.

Som jeg sa tidligere: Broaden your horizon. Det finnes mye rart blant jenter der ute.

Lenke til kommentar

Du skal ikke være så raskt ute med å flagge trådstarters kompis for løgner.

Som jeg sa tidligere: Broaden your horizon. Det finnes mye rart blant jenter der ute.

Hvis du leser innlegget mitt ser du at jeg skrev at "jeg SYNS det HØRES ut som løgn", ikke at det er løgn ;) Jeg skrev også at "hvis han skal toppe den", med andre ord svarte jeg på problemstillingen som om at det ikke var løgn. Så, no worries...

Lenke til kommentar

Rart at ingen har nevnt klitoris. Det er egentlig alt som trengs for at a skal komme.

Er dessverre ikke det eneste som trengs. Jenter er så forskjellige at en jente kan du få til å komme ved å bare stimulere klitoris mens hos ei annen ei så er det kanskje vaginal stimuli som trengs, eller anal, eller annen stimuli, men veeeldig ofte så trengs en kombinasjon av alt.

Lenke til kommentar

Rart at ingen har nevnt klitoris. Det er egentlig alt som trengs for at a skal komme.

Er dessverre ikke det eneste som trengs. Jenter er så forskjellige at en jente kan du få til å komme ved å bare stimulere klitoris mens hos ei annen ei så er det kanskje vaginal stimuli som trengs, eller anal, eller annen stimuli, men veeeldig ofte så trengs en kombinasjon av alt.

Som mann, er jeg helt enig med deg. Føyer likevell til:

Og noen damer/jenter kan få orgasme, ved pirring av brystvorter, m.m. :)

Her er det snakk om å kjenne kvinnekroppen og spessielt kroppen, til den du er i sammen med. Men er det et mål, å stå med stoppeklokke og ta tiden?

I ekstreme tilfeller, hvor kjemien (full fysisk tenning) stemmer veldig bra, kan situasjonen være nesten "uten kontroll". Og når "tenningen" er er ekstrem (helt ubeskrivelig - nesten gal)), kan alt skje.

Folk er ganske forskjellige angående "tenning" og utløsning. Så det er ingen gennerell oppskrift. Men gennerelt, så er det kunskap om kvinnekropen. Eller "full tenning!. :)

Men, med ekstrem "tenning" (foreplay; syn, lukt, m.m.), kan det gå raskt for mange!

Kos dere med sex! Enten det tar noen sekunder, eller timer!

Endret av geco5
Lenke til kommentar

Då er det ein litt anna sak. Enn så lenge ein ikkje definerer "litt forspill" eller kor mykje som faktisk skjer er diskusjonen ganske håplaus.

Ikke sant! Så, jeg er helt enig med deg.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...