Bizardo Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 :smile: har begynnt å lage en webside nå der dere finner hele prosjektet og bilder osv.. http://www.wymenfan.com/tux/ websiden har ikke alt innholdet ennå, men litt er det iallefall kommet Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Veldig Stilig er ingen linux fan men fin mod Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 dette var PHET casemod... en av de bedre jeg har sett.. utrolig bra initiativ. Lenke til kommentar
iktfreak Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Stein rått kabinett. Det her er det mest orginale kabinettet jeg har sett. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Dritkul mod, men litt stor for lan?? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Gratulerer med et at de feteste kabinettene jeg har sett. Men du, lurer på en liten ting. Du limte igjen kabinettet, har du en slags luke som du deler pingvinen i to med eller? MAO hvordan i huleste får du fra hverandre pingvinen hvis noe skulle skjære seg? Eller er dette en maskin som er "se men, ikke røre"? Altså ingen overklokking, bytting av hardware osv? Eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 jeg har hull i bunnen av tux der jeg kan ta u hele innmaten hvis jeg tar ut DVD-rom'n. DVD-rom'n låser nemmelig fast rammen, så med en gang jeg drar den ut, kan jeg løfte av "isoporskallet" og rammen er løs og jeg kan gjøre det jeg vill inni kabinettet Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 mest originale modden jeg har sedd:) STÅ PÅ! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 "e det hanj ho-man som sittj her?" på tide du mekka den websiden as biz!! Lenke til kommentar
gill bates Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Genialt! en av de tøffeste jeg har sett... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 men den flyter jo ikke helt da som mange har sagt... som han sa var den limt med vannløselig lim og malt med vannløselig maling, blir det vannlekkasje løsner alle bitene fra hverandre, og komponentramma synker til bunnen, bare isoporbitene flyter men tøff mod da, skulle hatt en slik, har en del gamle maskiner (en gammel compaq som router og en cs server i en pappeske, og deler til to til), kanskje jeg og bygger en tux hvis jeg får tak i isopor, og litt arbeidslyst... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 ...og en stor nok støvsugerpose... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå