Orjanp Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Og plutselig var det vist NGT sin feil likevel... Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Veldig treg youtube her også, sitter på nextgentel 30/5. Det at nextgentel/telia skylder på kabel over atlanteren er bare fordi de ikke har mellomlagring av nettsider på servere her i norge/skandinavia slik telenor har. Er en grunn til at telenor er litt dyrere. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Synes dette er noe youtube kunne annonsere istedenfor at tusenvis skal søke igjenom hjelp sidene deres der man ikke finner ut noenting. Lenke til kommentar
ahusano Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ja,jeg også hadde problemer med youtube og jeg også har NGT ,men jeg løste problem ved å forandre ip adressen i DNS servere: Fortrukket DNS server er satt på : 8.8.8.8 Alternativ DNS server : 8.8.4.4 Det fungerer utmerket for meg :-) Det er google sine offentlige servere :-) , og dette bruker jeg laaant tid nå uten problemer. Det er håpløs å prøve å snakke til NGT ( som jeg forlater snart på grunne av at de skal ha 20 kr i gebyr for e-faktura ). Ja litt dårlig reklame for dem det fortjener de virkelig :-( Håper dette hjelper til dere :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå